AQUEST CURS HEM TORNAT A FER TEATRE!!

Curs 2009/10

Com que les experiències del curs passat van ser motivadores i gratificants, els nens i nenes de l’aula d’acollida han tornat a fer teatre amb uns espectadors que són poc exigents i molt agraïts, els més petitons de l’escola, els nens i nenes de Parvulari.

El conte representat aquest cop ha estat un ben famós i de tots i totes conegut: La Castanyera.

Malgrat els imprevistos de darrera hora ( ens faltava una de les actrius), vam portar a terme la representació i , a jutjar pels aplaudiments, el públic va quedar ben satisfet. Aquí teniu una foto de mostra

todos

CONEIXEM I LLUITEM PELS DRETS HUMANS : CONEIXEM EN GANDHI

Cada 30 de Gener, amb motiu de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, arreu el món es celebra el DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau). A la nostra escola ens sumem a celebrar aquesta diada recordant qui va ser i què va suposar per la història de la humanitat, aquest personatge que tant va lluitar pels drets humans.

L’2alumnat de l’aula d’acollida va preparar una exposició sobre la vida i acció de Gandhi adreçada als seus companys/es dels cicles mitjà i superior. D’aquesta manera, entre tots vam compartir informacions i vam tenir l’oportunitat de donar les nostres opinions entorn els temes tractats.

REPRESENTEM UNA OBRA DE TEATRE PELS MÉS PETITS:

LA PAPALLONA

Hem volgut celebrar l’arribada de la primavera amb la representació d’una obra amb titelles. Per l’escenari hem tingut la sort de poder utilitzar un que van fer un grup de mares per representar també elles, una altra obra de titelles relacionada amb l’amor i cura de la natura i del medi ambient.

img_3101

img_3109

ELS  NENES I NENES DE L’AULA D’ACOLLIDA HEM FET LA MONA PER CADA CLASSE DE LA NOSTRA ESCOLA .

img_3115

VA SER UNA GRAN SORPRESA PER TOTS  I TOTES !