L’ALUMNAT ÉS PARTICIPATIU I ACTIU EN EL SEU APRENENTATGE.
Treballem per projectes, partint del desig dels nens i nenes de comprendre els altres, a ells mateixos/es i el món.
Des de la perspectiva educativa dels Projectes de treball, l’aprenentatge és una possibilitat complexa i global d’integrar amb sentit les diferents àrees d’aprenentatge, a partir de la curiositat, per conèixer el món i qüestionar-lo, on l’alumnat investiga, argumenta, decideix…
Concretament, partim del desig compartit d’iniciar un nou viatge cada curs. És a partir de compartir i reconèixer els desitjos de vida dels nens i nenes que anem construïnt i reconstruïnt diferents itineraris d’aprenentatge, integrant les diferents àrees d’aprenentatge des d’un concepte de currículum integrat.
Des del major dels compromisos i de les il·lusions que tenim posades en la nostra escola, treballem per aconseguir una formació integral del nens i nenes, partint d’una educació en la vida i per la vida.
A continuació us presentem una representació visual de la xarxa d’itineraris d’aprenentatge que estan presents en la vida d’aula de cadascun dels grups. Tanmateix us mostrem tot un seguit d’imatges que mostren diferents experiències d’aprenentatge relacionades amb els processos d’investigació i aprenentatge que s’estan realitzant en aquest sentit.
es molt wapa la foto us estimo
alba tens tota la rao son mol monus