Daily Archives: 5 maig 2011

El Capità Calçotets

Hola amics, avui us parlaré de dos llibres del Capità Calçotets, que m’he portat de casa i que m’he estat llegint durant les estones de biblioteca d’aula que fem cada dia a la classe de 9 a 9:15 del mati.

El llibre que m’he llegit primer es titula : Les aventures del capità calçotets.

Tracta d’un director d’una escola que dos nens el transformen en el Capità calçotets amb un anell hipnotitzador.

Per a mi és molt divertit, i m’ha agradat molt.

Si us agrada la fantasia, us el recomano; però si no, no.

El segon llibre es titula : El capità calçotets i la terrible trama del professor Tirapets.

Tracta de dos nois, que van fent trapelleries i bogeries per una escola anomenada : escola d’educació primària “Geròni Boqueres”. Els dos nois, que es diuen Oriol Xurriguera i Jordi Brunet, transformen una altre vegada el director de l’escola en un superheroi, i amb ell comencen a fer bogeries per tota la ciutat.

Pel meu gust és molt divertit;

Us el recomano.

A mi no és que m’agradi molt llegir, però llegint llibres del Capità calçotets m’ho passo bastant bé.

Marc Bada