3r ESO també prepara el concert del dia 22 de març

El concert didàctic del proper dia 22 d’abril promet ser molt interesant: Si els alumnes de 4t tocaran “Smells like teen spirit” (avui ja l’han assajada tota seguida), els 4 grups de 3r que hi participaran també van forts: 3r A tocarà “Without you” de David Guetta, 3r B “The lazy song” de Bruno Mars, 3r C “L’himne dels pirates” del musical “Mar i cel” composat per Alber Guinovart i 3r D “Firework” de Katy Perry. Aquí teniu els enllaços per poder escoltar els arranjaments de cada cançó, les parts de cada instrument i veure les partitures.

2 thoughts on “3r ESO també prepara el concert del dia 22 de març

1. jarrue Post author

Moltes gràcies… les sensacions van ser molt bones. Tots els alumnes van tocar a un gran nivell. Els “coles” van passar-se-ho molt bé. I de moment totes les crítiques són positives.