Les alumnes d’educació infantil visiten dues escoles per la castanyada.

La castanyera La castanyera

El dia 27 d’octubre les alumnes de 2n B d’educació infantil van anar a fer activitats a diferents escoles de Manlleu en motiu de la Castanyada. Aquesta visita estava emmarcada en el crèdit d’expressió i comunicació, per la qual cosa les alumnes van estar preparant diferents activitats al llarg del mes.

Van anar al CEIP Puigagut a les classes de P3, P4 i P5, i a l’Escola Bressol Colors amb infants de 1 i 2 anys. Van fer cantar i ballar a la canalla i van fer representacions de la castanyera.

La valoració de l’experiència ha estat molt positiva tant per les alumnes d’educació infantil, les mestres de les escoles, la canalla, com també per el professorat de l’IES. Cal dir que l’activitat no només ha servit per anar a fer les representacions en els centres sinó per veure aplicats els coneixements adquirits en les classes teòriques.