Hello boys and girls! Welcome to the School Year 2009/10!
It’s time for English again. Let’s sing new songs, play games, listen to stories and have fun.
Are you ready?
Hello boys and girls! Welcome to the School Year 2009/10!
It’s time for English again. Let’s sing new songs, play games, listen to stories and have fun.
Are you ready?
Hello boys and girls!
Last Setmana Cultural, we played a new game at school. Now, you can look at this video that shows us how to play the game What’s the time, Mr. Wolf?
http://www.videojug.com/film/how-to-play-whats-the-time-mr-wolf
Hi everybody!!!
This is the address to send me your projects.
waiting for news!!!
Hi everyone!!!!
If you want to know more about your favourite film don’t forget to visit this web!!!
http://m.disney.go.com/m/cr/t/index
You will enjoy 😉
QUIN TEMPS FA?
Després de saludar-nos, passar llista i comptar els nens i les nenes que falten, els de P-5 compten els que som a la classe i canten la cançó del temps o bé diuen el “chant” (rima). A continuació un encarregat o una encarregada canta o diu el “chant”, treu el cap per la finestra i mira el temps que fa.
La mestra pregunta:
– What’s the weather like today (Antonio)?
Ell o ella contesta:
– Today it’s (windy/ sunny/ cloudy/ raining)
Tot seguit posa el distintiu corresponent al plafó del temps.
ANEM A PASSAR LLISTA
A l’aula d’anglès d’Ed. Infantil, després de saludar-nos, fem la rutina de passar llista. A la classe hi ha uns plafons amb els noms i les fotos de tots els nens i les nenes de P-3, P-4 i P-5. La mestra passa llista i els infants responen amb missatges progressivament més elaborats.
– Hello (Marc) / Good morning (Asmae) / (Jose), where are you?
– Hello/ Good morning/ Here I am / Here I am, hello to you
Quan un alunme o una alumna no hi és la mestra pregunta:
– Where is (Natalia)?
La canalla respon:
– (Natalia) is at home
S’enganxa un distintiu d’una casa al nom del nen o nena que no hi sigui.
Cada dia hi ha un encarregat de comptar. Si és de P-4 compta quans nens i nenes falten i enganxa el distintiu al número corresponent. La canalla es veu amb la necessitat d’aprendre a comptar en anglès per tal de poder assumir la tasca.
L’encarregat de P-5 , ademés, compta tots els que som a classe.
Cal dir que a l’aula d’anglès sempre es treballa amb mig grup. El màxim d’alumnes que hi ha és 13. Això afavoreix la participació i l’atenció individualitzada. Tota la canalla participa; el que varia és l’ajut que cadascú necessita de la mestra
Són els titelles protagonistes de les aventures que passen a l’aula d’anglès d’Ed. Infantil. Comencen saludant a tots els nens i les nenes i acaben acomiadant-se de tothom, confiant que s’ho hagin passat bé i esperant, amb il.lusió, tornar a estar junts el proper dia.
Aquests personatges estan presents en els contes, en les cançons, en els DVDs, en els jocs d’ordinador…
Després d’un any de convivència amb el Patch, el Robby i el Cheeky Monkey cada infant de P-4 ja se sent prou segur per triar el titella que més li agrada, posar-se’l a la ma i saludar a la resta de companys, tot cantant una cançó. Cada dia ho fa un nen o una nena diferent. Els de P-5 també realitzen aquesta rutina i, per suposat, amb molta més soltura.
L’escola fa servir l’editorial Macmillan per l’aprenentage de l’anglès. Vull expressar el meu agraïment per tot el material que ens facilita i que està present a l’aula.
Benvinguts i benvingudes a l’aula d’anglès d’anglès d’Ed. Infantil!
Prepareu-vos perquè aquí poden aparèixer sorpreses per tot arreu.
Primer es saluda tothom, després mirem qui ha faltat i, els més grans, miren el temps que fa. Fem tot tipus d’activitats: participar en els contes, en les cançons, en els “chants” (rimes), en tot tipus de jocs (inclús els d’ordinador), en les pel.lícules de DVD… Finalment ens acomiadem. No ens podem oblidar del Patch, el Robby i el Cheeky Monkey (uns titelles molt especials per a la canalla que els ajuden a viure moltes aventures).
Per tal que les activitats siguin curtes, variades i participatives s’ha optat per crear a l’aula un espai central en forma d’u, format per un banc i unes cadires. Aquesta distribució els permet interactuar amb facilitat. Les activitats sobre paper es fan just al darrera, a les taules.
A l’xtec hi ha un joc interessant per experimentar i aprendre els colors en anglès. Ideal pels nens i nenes d’Ed. Infantil.
És un conte creat per Eric Carle on la protagonista és una petita eruga (Caterpillar) molt afamada (hungry) que no pot parar de menjar. L’eruga cada vegada es fa més gran i més gran, fins que un bon dia…..
Vols saber com acaba? Pots veure i sentir el conte ara:
o també el pots llegir tu mateix en aquesta altra web: