Compartim amb vosaltres el vídeo d’anglès que ens representarà al Concurs “The Fonix 2019” creat per tres alumnes de sisè de primària de l’Escola Splai (Abril, Marta i Sheila).

El vot es composa d’un 85% per part del jurat i un 15% del vot del públic en forma de clics a “Me gusta” al vídeo de YouTube.

Es per això que ens ajudarieu molt si feu clic a “Me gusta” a aquest vídeo.
Si us plau, ajudeu als nostres alumnes a assolir la classificació per a la Fase Final !!

Us animem a compartir aquest mail i l’enllaç del vídeo amb tothom que pogueu !!

El periode de votació és del 1 d’abril al 15 d’Abril. THE FONIX, és un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat.

Els finalistes defensaran el seu vídeo en una gala realitzada el dissabte 1 de juny en un acte televisat per la Xarxa de Televisions Locals.

Els equips finalistes exposaran públicament i en directe els projectes en equip.

La valoració final i la elecció dels guanyadors la farà un Jurat constituït per l’organització.

Moltes gràcies per avançat !!