childrens-concert-image

Hello dear Escola Splai’s students !

MOLTES FELICITATS a tots els cantants al Spring Concert celebrat el divendres dia 25 d’abril ! Els alumnes d’infantil i primària han dedicat molt de temps en preparar totes les cançons i ho han fet molt bé.

Pel que fa a les cançons en anglès, cal dir que estic molt content de què l’esforç dels alumnes s’hagi vist al llarg de les interpretacions de les cançons. Aixó prova que amb esforç, motivació i ganes, poden aconseguir el que es proposin ! Com els cuiners !!

Jo em quedo amb el record de les cares dels nostres alumnes mentre cantaven, se’ls veia concentrats i contents, i també amb l’atmosfera de germanor i il·lusió al llarg de tot el concert. Això no té preu !

Penjarem properament els vídeos de les cançons pels que no van poder assistir-hi.

“Thank you so much for your great effort in the Spring Concert !”

Oscar 😀