La meva escola d’Equador. Joselyn

La meva escola era molt gran i tenia 4 pisos, perquè els professors dormien a la escola i tenien un pis per ells.
A l’escola, estudiàvem des de primària fins a secundària i per aixó era molt gran.
Nosaltres portàvem uniforme, la samarreta blanca amb una corbata blava i la faldilla llarga de color blau fosc. La meva escola tenia 3 classes A,C,E. A les classes hi podia haver des de 25 a 37 alumnes en cada aula.
A l’hora del pati teníem 40 minuts de descans. També hi havia una cantina, però no ens deixàvem anar a la cantina si no era l’hora d’esbarjo.
Nosaltres només teníem classes pel matí i per la tarda podíem fer el que volguéssim.
Si els alumnes de la classe no estàvem callats, ens donàvem un cop a la mà amb el regle.
La fi de curs era molt bonica perquè ens donàvem els diplomes de l’escola, de tenir bona actitud, comportament i estudi.
Jo tinc 7 diplomes de l’escola, comportament i bona actitud, de quan era petita.
El que puc dir de la meva escola és això i que és la millor d’Equador.

Joselyn.