Els invasors de la web!

Sisè
  • Inici
  • Qui som?
  • Què llegim?
  • Escriu. Narracions breus
  • Històries fantàstiques
  • Jocs Florals
  • Enigma de la setmana
  • Fòrum
  • AGENDA
  • Contacte

Saps trobar les errades? (20)

16 febrer 2011

El brenar!!

A mija tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprufitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.

Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir difarents tipus d’aliments; els més recumanables són els sareals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).

Correció: berenar, mitja, sortida, l’escola, les, alimentàries, esmorzar, sopar, aquestes, aportacions, berenar,oferir, diferents, recomanables, cereals, presència, suc.

Categories
Llengües
Etiquetes
Alimentació, Fem de detectius, Salut
Comentaris RSS
Comentaris RSS

« Kiara i Fernanda Un misteri »

43 respostes a “Saps trobar les errades? (20)”

« Comentaris anteriors
Comentaris més recents »
  1. shirley ha dit:
    23 febrer 2011 a les 12:35

    El berenar!!
    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentaries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).

  2. carlos ha dit:
    23 febrer 2011 a les 12:29

    Brenar:berenar
    Mija:mitja
    surtida:sortida
    la escola:l’escola
    las:les
    aprufitar:aprofitar
    x:per
    u:que
    brenar:berenar
    uferir:oferir

  3. carlos ha dit:
    23 febrer 2011 a les 12:28

    Brenar:berenar
    Mija:mitja
    surtida:sortida
    la escola:l’escola
    las:les
    aprufitar:aprofitar
    x:per
    u:que
    l’esporsar:l’esmorzar
    supar:sopar
    aquesteas:aquestes
    brenar:berenar
    uferir:oferir
    difarents:diferents
    recumanables:recomanables
    sareals:cereals
    fruta:fruita

  4. tamara ha dit:
    21 febrer 2011 a les 20:16

    El brena

    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per brenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presencià d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).

  5. sandra ha dit:
    19 febrer 2011 a les 11:06

    El berenar!!
    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  6. omar ha dit:
    19 febrer 2011 a les 10:37

    brenar:berenar
    mija:mitja
    surtida:sortida
    la escola:l´escola
    las:les
    aprufitar:aprofitar
    x:per
    q:que
    l´esmosrçar:l´esmorzar
    supar:sopar
    aquestas:aquestes
    uferir: oferir
    difarents:diferents
    recumenables:recomenables
    sareals:cereals
    sumo sucs

  7. Andrea ha dit:
    18 febrer 2011 a les 19:25

    Brenar:berenar
    Mija:mitja
    surtida:sortida
    la escola:l’escola
    las:les
    aprufitar:aprofitar
    x:per
    u:que
    l’esporsar:l’esmorzar
    supar:sopar
    aquesteas:aquestes
    brenar:berenar
    uferir:oferir
    difarents:diferents
    recumanables:recomanables
    sareals:cereals
    fruta:fruita
    sumo:suc

  8. BILI ha dit:
    18 febrer 2011 a les 12:42

    El berenar!!
    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inicio de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el super.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).

  9. Karolina ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:54

    El berenar!!

    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.

    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  10. L.Vanessa i Ariadna ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:50

    El brenar!!

    A mija tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprufitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.

    Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

    adeuu
    😉

  11. mohamed ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:46

    El berenar!!
    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  12. fernanda* ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:44

    El brenar!!

    A mitja tarda, concidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de les activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el sopar.

    Així, doncs, per completar aquestas aportacions de nutrients, per brenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els careals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  13. dustin ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:43

    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de surtida de l´escola i l’inici de les activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.

    Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els careals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  14. gabriel ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:42

    El brenar!!

    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de surtida de l´escola i l’inici de les activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.

    Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els careals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  15. Aaron*/* ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:41

    El berenar!!
    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  16. kiara ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:26

    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua

  17. maiker ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:23

    El berenar!!
    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  18. jessica ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:22

    El brenar!!

    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de l’escola i l’inici de las activitats extra escolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmoçar, el dinar i el sopar.

    Així, dons, per completar aquests aportassions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recumanables són els cereals i derivats, els làctics i la fruita. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids ( suc de fruita, llet, aigua.etc.).

  19. *Alba D* ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:20

    El berenar!!
    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).

  20. oscar ha dit:
    18 febrer 2011 a les 10:19

    Hola (; (; (; (;

    El berenar!!
    A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
    Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).

    Adeeu (: (: ( : (: (: (:

« Comentaris anteriors
Comentaris més recents »

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

Articles

Acudits Addiccions Agenda Alimentació Animals Arts Barça Bloc Botigues Cinema comiat Conferències Convivència Descripcions Drets i deures Endevinalles English Enquestes Entrevistes Escola Esport Expliquem contes Fem de detectius Fem de periodistes Festes Fotos Històries fantàstiques Humans Humor Jocs Jocs florals Llengües Medi Ambient Monuments Música Personatges Planetes Plàstica Poemes Publicitat Salut Tecnologies Televisió Vacunes Videos

Calendari

febrer 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« gen.   març »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

* Consulta *

  • Biblioteques a l’Hospitalet
  • Diccionari Català
  • Diccionari English-Castellà
  • Diccionari multilingüe
  • Diccionario Castellano
  • Eduwiki
  • Enciclopèdia Catalana
  • Mitjans digitals
  • Sinònims i antònims
  • Verbs conjugats

- Blocs / Webs -

  • Bloc d’Educació Física
  • El nostre llibre digital
  • Els blocs més actius
  • La Xafardera de Sisè
  • Pau Delclòs
  • Web de l’escola

Anglès

  • halloween
  • In English…
  • jocs anglès
  • jocs halloween
  • Les tres bessones. Un monstre a casa.
  • Our english friends

Castellà

  • Análisis de frases
  • Caza las sílabas
  • Descifra el mensaje
  • Descubre frases misteriosas
  • El cofre de las palabras
  • Escribe correctamente
  • La construcción de textos
  • Las letras del faraón
  • Ortografía
  • ortografia castellana
  • Ortografíate
  • Pasatiempos
  • Practica la ortografía
  • Sujeto y predicado
  • Tipos de textos

Català

  • Cavall Fort.Sant Jordi.
  • Creem històries.
  • Creem la nostra llegenda de Sant Jordi
  • Enigmes
  • Esbrina el codi
  • Jocs de memòria i trencaclosques
  • juguem amb la poesia
  • Lectura eficaç
  • Locucions
  • Morfosintaxi
  • Què llegeixes?
  • Sant Jordi.
  • Tenen diftong?
  • Una de dues
  • Velo-paraules
  • Vols conèixer noves lectures? Endisa-t’hi!

Ciutadania

  • Drets dels Infants
  • Drets humans
  • Joc drets de la infància

estiu

  • activitats estiu

Festes i tradicions

  • Carnaval
  • Creem postals
  • Sant Jordi. Origen i definició.

Internet

  • Compte amb la webcam
  • Internet amb seny
  • Navegació segura

Matemàtiques

  • càlcul mental
  • Comemates
  • Divisions per dues xifres
  • Espai i forma
  • Jocs matemàtics
  • Juga amb les mates
  • Matemàgic
  • Quantes multiplicacions fas bé en 2 min?
  • U1-Nombres primers
  • U10-Coordenades del pla
  • U2-Arrels quadrades
  • U2-Com fer arrels quadrades?
  • U2-Potències
  • U2-Potències en base 10
  • U2-Troba els divisors
  • U3- Les parts d’un nombre (fraccions)
  • U3- Relació de parts amb fraccions
  • U3- Resta de fraccions
  • U3-Divisió de fraccions
  • U3-Fracció d’un nombre
  • U3-Reduir fraccions a comú denominador
  • U4-De fraccions a decimals
  • U4-Dècimes, centèssimes, milèssimes
  • U4-Descomposició nombres decimals
  • U4-Divisions decimals al dividend
  • U4-Divisions decimals al dividend i divisor
  • U4-Divisions decimals al divisor
  • U4-Fraccions decimals
  • U4-Multiplicar decimals
  • U4-Multipliquem decimals
  • U4-Restes decimals
  • U4-Sumes decimals
  • U5-Angles
  • U5-Angles complementaris i suplementaris
  • U5-Els angles i les mesures
  • U5-Graus, minuts i segons
  • U5-Mesurem objectes
  • U5-Tipus d’angles
  • U6-Circumferència i cossos geomètrics
  • U6-El perímetre
  • U6-Figures circulars a l’entorn
  • U6-Longitud de la circumferència
  • U6-Polígons
  • U6-Repàs dels polígons
  • U7-Comprem amb descompte
  • U7-Descomptes al mercat
  • U7-Percentatge i proporcionalitat
  • U7-Percentatges
  • U7-Proporcionalitat
  • U8-Àrees

Medi Social i Natural

  • “Pasapalabra” d’animals
  • alimentació
  • Aristòtil
  • Copèrnic
  • El Big Bang
  • El tsunami
  • Galileu
  • Honoloko
  • Joc de la prehistòria
  • La oca de las ciencias
  • La Terra
  • Les vacunes: un tema prou conegut per vosaltres!
  • Plató
  • U10-Espanya. On és..?
  • U10-Identifica comunitats autònomes
  • U10-Les comunitats autònomes
  • U12-Mapa d’europa
  • U12-Països d’Europa
  • U2-A veure si has entès la unitat? (els éssers vius)
  • U3-El gust
  • U3-El tacte
  • U3-Els sentits: sopa de lletres
  • U3-L’oïda
  • U3-L’olfacte
  • U3-La vista
  • U3-Òrgans dels sentits
  • U4-Aparells reproductors
  • U4-La menstruació
  • U4-La reproducció humana
  • U9-Espanya. El relleu.
  • U9-Espanya. Rius i mars.
  • U9-Les costes d’Espanya
  • U9-Relleu d’Espanya
  • U9-Rius d’Espanya

Música

  • Karaoke
  • Karaoke
  • Mozart
  • Músiques del món
  • Stravinski

Plàstica

  • Dibuixa
  • Estora pel ratolí
  • Fes de Picasso
  • Mil cares

Varis

  • Agudeza visual
  • Astronomia
  • Bicicla’t
  • Decorador d’interiors
  • Joc d’en Doll
  • Joc de granotes
  • Jocs Bob Esponja
  • Jocs Can Seixanta
  • Jocs per la ment
  • Lluvia de letras
  • Puzzles
  • Sant Jordi
  • Scrabble
  • Sudoku
  • Tangram
  • Tasta’m
  • Trencaclosques
  • Tres en ratlla
  • Troba diferències

Comentaris recents

  • Cristoo en
  • carles en Adéu!!!!!
  • ♥Alba D♥ en Despedida
  • Kaarooliinaa en Despedida
  • Zoila en Despedida
  • Montse en Adéu!!!!!
  • Patrycja en Despedida
  • sandra en Adéu!!!!!
  • Patrycja en Adéu!!!!!
  • Zoila en Adéu!!!!!

Ens han visitat..

contador de visitas

El temps

El tiempo en Hospitalet de Llobregat, L´

Tradueix a…

Ens presentem…

Accés

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox