Saps trobar les errades? (20)
16 febrer 2011El brenar!!
A mija tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprufitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.
Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir difarents tipus d’aliments; els més recumanables són els sareals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
Correció: berenar, mitja, sortida, l’escola, les, alimentàries, esmorzar, sopar, aquestes, aportacions, berenar,oferir, diferents, recomanables, cereals, presència, suc.
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentaries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
Brenar:berenar
Mija:mitja
surtida:sortida
la escola:l’escola
las:les
aprufitar:aprofitar
x:per
u:que
brenar:berenar
uferir:oferir
Brenar:berenar
Mija:mitja
surtida:sortida
la escola:l’escola
las:les
aprufitar:aprofitar
x:per
u:que
l’esporsar:l’esmorzar
supar:sopar
aquesteas:aquestes
brenar:berenar
uferir:oferir
difarents:diferents
recumanables:recomanables
sareals:cereals
fruta:fruita
El brena
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per brenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presencià d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
brenar:berenar
mija:mitja
surtida:sortida
la escola:l´escola
las:les
aprufitar:aprofitar
x:per
q:que
l´esmosrçar:l´esmorzar
supar:sopar
aquestas:aquestes
uferir: oferir
difarents:diferents
recumenables:recomenables
sareals:cereals
sumo sucs
Brenar:berenar
Mija:mitja
surtida:sortida
la escola:l’escola
las:les
aprufitar:aprofitar
x:per
u:que
l’esporsar:l’esmorzar
supar:sopar
aquesteas:aquestes
brenar:berenar
uferir:oferir
difarents:diferents
recumanables:recomanables
sareals:cereals
fruta:fruita
sumo:suc
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inicio de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el super.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
El brenar!!
A mija tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprufitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.
Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
adeuu
😉
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
El brenar!!
A mitja tarda, concidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de les activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestas aportacions de nutrients, per brenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els careals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de surtida de l´escola i l’inici de les activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els careals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
El brenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de surtida de l´escola i l’inici de les activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els careals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
El brenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de l’escola i l’inici de las activitats extra escolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmoçar, el dinar i el sopar.
Així, dons, per completar aquests aportassions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recumanables són els cereals i derivats, els làctics i la fruita. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids ( suc de fruita, llet, aigua.etc.).
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
Hola (; (; (; (;
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
Adeeu (: (: ( : (: (: (: