Saps trobar les errades? (20)
16 febrer 2011El brenar!!
A mija tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprufitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.
Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir difarents tipus d’aliments; els més recumanables són els sareals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
Correció: berenar, mitja, sortida, l’escola, les, alimentàries, esmorzar, sopar, aquestes, aportacions, berenar,oferir, diferents, recomanables, cereals, presència, suc.
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precedència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
adeu 🙂
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de l’escola i l’inici de les activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportassions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable al berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).♥
HOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BRENAR:BERENAR
MIJA:MITJA
SURTIDA:SORTIDA
LA ESCOLA:L’ESCOLA
LAS:LES
APRUFITAR:APROFITAR
X:PER
Q:QUE
L’ESMORSAR:L’ESMORZAR
SUPAR:SOPAR
AQUESTAS:AQUESTES
BRENAR:BERENAR
UFERIR:OFERIR
DIFARENTS:DIFERENTS
RECUMANABLES:RECOMANABLES
SAREALS:CEREALS
FRUTA:FRUITA
SUMO:SUCS
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de surtida de l´ escola i l’inici de las activitats extra escolars, es pot aprufitar per fer un petit àpat que complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.
Així, doncs, per completar aquestas aportasions de nutrients, per brenar es poden oferir difarents tipus d’aliments; els més recumanables són els reals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (suc de fruita, llet, aigua…).
El brenar!!
A mija tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprufitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.
Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir difarents tipus d’aliments; els més recumanables són els sareals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
brenar:berenar
mija:mitja
surtida:sortida
la escola:l´escola
las:les
aprufitar:aprofitar
x:per
q:que
l´esmosrçar:l´esmorzar
supar:sopar
aquestas:aquestes
uferir: oferir
difarents:diferents
recumenables:recomenables
sareals:cereals
sumo sucs
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar per fer un petit àpat q complementi les racions alimentaris aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquests aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
brenar:berenar
x:per
mija:mitja
las:les
sumo:sucs
El brenar!!
A mija tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprufitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.
Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir difarents tipus d’aliments; els més recumanables són els sareals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
El brenar!!
A mija tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprufitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentáries aportades per l’esmorsar, el dinar i el supar.
Així, doncs, per completar aquestas aportassions de nutrients, per brenar es poden uferir difarents tipus d’aliments; els més recumanables són els sareals i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la precència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de sortida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els cereals i derivats, els làctics i/o la fruita. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).
brenar:berenar
mija:mitja
surtida:sortida
la escola:l´escola
las:les
aprufitar:aprofitar
x:per
q:que
l´esmosrçar:l´esmorzar
supar:sopar
aquestas:aquestes
uferir: oferir
difarents:diferents
recumenables:recomenables
sareals:cereals
sumo sucs
brenar……………..berenar
mija……………mitja
rurtida………….sortida
la escola………….. l’escola
las..les
aprufitar………aprofitar
x…………per
q….que
l’esmorsar…………..l’esmorzar
BRENAR:BERENAR
MIJA:MITJA
SURTIDA:SORTIDA
LA ESCOLA:L’ESCOLA
LAS:LES
APRUFITAR:APROFITAR
X:PER
Q:QUE
L’ESMORSAR:L’ESMORZAR
SUPAR:SOPAR
AQUESTAS:AQUESTES
BRENAR:BERENAR
UFERIR:OFERIR
DIFARENTS:DIFERENTS
RECUMANABLES:RECOMANABLES
SAREALS:CEREALS
FRUTA:FRUITA
SUMO:SUCS
DEWWWWWWWW
El berenar!!
A mitja tarda, coincidint amb l’hora de surtida de la escola i l’inici de las activitats extraescolars, es pot aprofitar x fer un petit àpat q complementi les racions alimentàries aportades per l’esmorzar, el dinar i el sopar.
Així, doncs, per completar aquestes aportacions de nutrients, per berenar es poden oferir diferents tipus d’aliments; els més recomanables són els serials i derivats, els làctics i/o la fruta. També és aconsellable en el berenar la presència d’aliments líquids (sumo de fruita, llet, aigua…).