Els invasors de la web!

Sisè
  • Inici
  • Qui som?
  • Què llegim?
  • Escriu. Narracions breus
  • Històries fantàstiques
  • Jocs Florals
  • Enigma de la setmana
  • Fòrum
  • AGENDA
  • Contacte

Saps trobar les errades? (19)

14 febrer 2011

El dinar!

Tant si es fa a cassa com al manjador ascola, aquet és l’àpat mes importan, quant a cuantitat i barietat d’aliments, del dia.

És recomanable que el componguin entre cuatre i sis grups d’alimens (farinacis, berdures, fruites, olis, càrnics, làctics), utilitzan tècniques culinàries ven bariades al llarc de la semana.

Les quantitats de les rassions serbides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las nececitats pròpies de l’edad, i han de respactar la sensació de gana expressada.

Categories
Llengües
Etiquetes
Alimentació, Fem de detectius, Salut
Comentaris RSS
Comentaris RSS

« L’adolescència Óscar i Nimvhar »

34 respostes a “Saps trobar les errades? (19)”

Comentaris més recents »
  1. diego ha dit:
    16 febrer 2011 a les 12:49

    cassa:casa
    manjador:menjador
    escola:escolar
    aquet:aquest
    mes:més
    importan:important
    quant a:quanta
    cuantitat:quantitat
    barietat:varietat
    alimens:aliments
    berdures:verdures
    utilizant:utilitzant
    ven:ben
    bariades:variades
    llarc:llarg
    semana:setmana
    rassions:racions
    serbides:servides
    am:amb
    las:les
    nececitats:necesitats
    respactar:respectar

  2. Andrea ha dit:
    16 febrer 2011 a les 12:48

    cassa: casa
    manjador: menjador
    escola: escolar
    aquet: aquest
    mes: més
    importan: important
    quant a: quanta
    cuantitat: quantitat
    barietat: varietat
    alimens: aliments
    berdures: verdures
    utilizant: utilitzant
    ven: ben
    bariades: variades
    llarc: llarg
    semana: setmana
    rassions: racions
    serbides: servides
    am: amb
    las: les
    nececitats: necesitats
    respactar: respectar

  3. Alejandra ha dit:
    16 febrer 2011 a les 12:45

    El dinar!

    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquest és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.

    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, càrnies, làctics), utilitzant tècniques culinàries ven variades al llarg de la setmana.

    Les quantitats de les racions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edad, i han de respectar la sensació de gana expressada.

  4. shirley ha dit:
    16 febrer 2011 a les 12:44

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, càrnics, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llars de la setmana.
    Les quantitats de les reccions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edat, i han de respectar la sensació de gana expressada

  5. omar ha dit:
    15 febrer 2011 a les 19:20

    cassa:casa
    manjador:menjador
    escola:escolar
    aquet:aquest
    mes:més
    importan:important
    quant a:quanta
    cuantitat:quantitat
    barietat:varietat
    alimens:aliments
    berdures:verdures
    utilizant:utilitzant
    ven:ben
    bariades:variades
    llarc:llarg
    semana:setmana
    rassions:racions
    serbides:servides
    am:amb
    las:les
    nececitats:necesitats
    respactar:respectar

    adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Fermin ha dit:
    15 febrer 2011 a les 18:36

    assa………casa
    manjador…….menjador
    escola……..escolar
    aquet……aquest
    mes…..més
    importa….:important
    quant a…….quanta
    cuantitat……quantitat
    barietat…varietat
    alimens….aliments
    berdures…verdures
    utilizant…..utilitzant
    ven…..ben
    bariades…..variades
    llarc….llarg
    semana…..setmana
    rassions…..racions
    serbides….servides
    am…..amb
    las….les
    nececitats…necessitats
    respactar….respectar

  7. BILI ha dit:
    15 febrer 2011 a les 17:50

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre cuatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, càrnics, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llarc de la setmana.
    Les quantitats de les rasions serbides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord amb las nececitats pròpies de l’edad, i han de respectar la sensació de gana expressada.

  8. nelson ha dit:
    15 febrer 2011 a les 14:44

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes importan, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, càrnics, làctics), utilitzant tècniques culinàries ven variades al llarg de la semana.
    Les quantitats de les pressions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edat, i han de respectar la sensació de gana expressada.

  9. Cristoo ha dit:
    15 febrer 2011 a les 10:51

    Hola!!!aqui os deixo la errada
    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre cuatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, càrnics, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llarc de la setmana.
    Les quantitats de les racions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edad, i han de respectar la sensació de gana expressada.

  10. Patrycja ha dit:
    15 febrer 2011 a les 7:52

    cassa:casa
    manjador:menjador
    escola:escolar
    aquet:aquest
    mes:més
    importan:important
    quant a:quanta
    cuantitat:quantitat
    barietat:varietat
    alimens:aliments
    berdures:verdures
    utilizant:utilitzant
    ven:ben
    bariades:variades
    llarc:llarg
    semana:setmana
    rassions:racions
    serbides:servides
    am:amb
    las:les
    nececitats:necesitats
    respactar:respectar

    PETONSSS!!!!!!!!
    DEWWWWWWWWWWWWWW

  11. sandra ha dit:
    14 febrer 2011 a les 20:38

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escolar, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis,, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llarg de la setmana.
    Les quantitats de les racions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edat, i han de respectar la sensació de gana expressada.

  12. Aaron*/* ha dit:
    14 febrer 2011 a les 13:47

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, cárnics, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llarg de la setmana.
    Les quantitats de les racions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edat, i han de respectar la sensació de gana expressada.

    Adeuuu
    petonss!!

  13. Aaron*/* ha dit:
    14 febrer 2011 a les 13:47

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, cárnics, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llarg de la setmana.
    Les quantitats de les racions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edat, i han de respectar la sensació de gana expressada.

    Adeuuu
    petonss!!

  14. Aaron*/* ha dit:
    14 febrer 2011 a les 13:46

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, cárnics, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llarg de la setmana.
    Les quantitats de les racions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edat, i han de respectar la sensació de gana expressada.

  15. jessica ha dit:
    14 febrer 2011 a les 10:51

    El dinar!

    Tant si es fa a cassa com al manjador de l’escola, aquest és l’àpat més important, quant a quantitat i barietat d’aliments, del dia.

    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’alimens (farinacis, verdures, fruites, olis, càrnics, làctics), utilitzan tècniques culinàries ben bariades al llarg de la semana.

    Les quantitats de les rassions serbides, igual que en la resta d’àpats, hem d’anar d’acord amb les nececitats pròpies de l’edad, i han de respactar la sensació de gana expressada.

  16. Nimvhar ha dit:
    14 febrer 2011 a les 10:49

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, cárnics, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llarg de la setmana.
    Les quantitats de les racions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edat, i han de respectar la sensació de gana expressada.

  17. cesar ha dit:
    14 febrer 2011 a les 10:48

    El dinar!

    Tant si és fa a casa com al menjador de L’escola, aquest és l’apat més important, quan a cuantitat i barietat d’aliments, del dia.

    És recomanable que el componguin entre cuatre i sis grups d’aliments (farinatis, verdures, fruites, oli, càrnics, làctics), utilitzant tècniques culinàries ven bariades al llarg de la setmana.

    Les quantitats de les rasions serbides, iguals que en la resta d’apats, han d’anar d’acord amb las nessecitats pròpies de l’edad, i han de respetar la sensacións

  18. oscar ha dit:
    14 febrer 2011 a les 10:44

    Hola 😉

    El dinar!
    Tant si es fa a cassa com al menjador escola, aquet és l’àpat mes important, quant a quantitat i varietat d’aliments, del dia.
    És recomanable que el componguin entre quatre i sis grups d’aliments (farinacis, verdures, fruites, olis, càdmics, làctics), utilitzen tècniques culinàries ven variades al llar de la setmana.
    Les quantitats de les racions servides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las necessitats pròpies de l’edat, i han de respectar la sensació de gana expressada.
    Adeeu 🙂

  19. cesar h ha dit:
    14 febrer 2011 a les 10:42

    El dinar!

    Tant si es fa a casa com al manjador a lescola, aquet és l’àpat mes importan, quant a cuantitat i barietat d’aliments, del dia.

    És recomanable que el componguin entre cuatre i sis grups d’alimens (farinacis, verdures, fruites, olis, càrnics, làctics), utilitzan tecniques culinàries ven variades al llarc de la semana.

    Les quantitats de les rasions serbides, igual que en la resta d’àpats, han d’anar d’acord am las nececitats pròpies de l’edad, i han de respactar la sensació de gana expressada.

  20. mohamed ha dit:
    14 febrer 2011 a les 10:20

    El dinar!

    Tant si és fa a casa com al menjador de L’escola, aquest és l’apat més important, quan a cuantitat i barietat d’aliments, del dia.

    És recomanable que el componguin entre cuatre i sis grups d’aliments (farinatis, berdures, fruites, oli, càrnics, làctics), utilitzant tècniques culinàries ven bariades al llarg de la setmana.

    Les quantitats de les rasions serbides, iguals que en la resta d’apats, han d’anar d’acord amb las nessecitats pròpies de l’edad, i han de respetar la sensacións de gana expresada.

Comentaris més recents »

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

Articles

Acudits Addiccions Agenda Alimentació Animals Arts Barça Bloc Botigues Cinema comiat Conferències Convivència Descripcions Drets i deures Endevinalles English Enquestes Entrevistes Escola Esport Expliquem contes Fem de detectius Fem de periodistes Festes Fotos Històries fantàstiques Humans Humor Jocs Jocs florals Llengües Medi Ambient Monuments Música Personatges Planetes Plàstica Poemes Publicitat Salut Tecnologies Televisió Vacunes Videos

Calendari

febrer 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« gen.   març »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

* Consulta *

  • Biblioteques a l’Hospitalet
  • Diccionari Català
  • Diccionari English-Castellà
  • Diccionari multilingüe
  • Diccionario Castellano
  • Eduwiki
  • Enciclopèdia Catalana
  • Mitjans digitals
  • Sinònims i antònims
  • Verbs conjugats

- Blocs / Webs -

  • Bloc d’Educació Física
  • El nostre llibre digital
  • Els blocs més actius
  • La Xafardera de Sisè
  • Pau Delclòs
  • Web de l’escola

Anglès

  • halloween
  • In English…
  • jocs anglès
  • jocs halloween
  • Les tres bessones. Un monstre a casa.
  • Our english friends

Castellà

  • Análisis de frases
  • Caza las sílabas
  • Descifra el mensaje
  • Descubre frases misteriosas
  • El cofre de las palabras
  • Escribe correctamente
  • La construcción de textos
  • Las letras del faraón
  • Ortografía
  • ortografia castellana
  • Ortografíate
  • Pasatiempos
  • Practica la ortografía
  • Sujeto y predicado
  • Tipos de textos

Català

  • Cavall Fort.Sant Jordi.
  • Creem històries.
  • Creem la nostra llegenda de Sant Jordi
  • Enigmes
  • Esbrina el codi
  • Jocs de memòria i trencaclosques
  • juguem amb la poesia
  • Lectura eficaç
  • Locucions
  • Morfosintaxi
  • Què llegeixes?
  • Sant Jordi.
  • Tenen diftong?
  • Una de dues
  • Velo-paraules
  • Vols conèixer noves lectures? Endisa-t’hi!

Ciutadania

  • Drets dels Infants
  • Drets humans
  • Joc drets de la infància

estiu

  • activitats estiu

Festes i tradicions

  • Carnaval
  • Creem postals
  • Sant Jordi. Origen i definició.

Internet

  • Compte amb la webcam
  • Internet amb seny
  • Navegació segura

Matemàtiques

  • càlcul mental
  • Comemates
  • Divisions per dues xifres
  • Espai i forma
  • Jocs matemàtics
  • Juga amb les mates
  • Matemàgic
  • Quantes multiplicacions fas bé en 2 min?
  • U1-Nombres primers
  • U10-Coordenades del pla
  • U2-Arrels quadrades
  • U2-Com fer arrels quadrades?
  • U2-Potències
  • U2-Potències en base 10
  • U2-Troba els divisors
  • U3- Les parts d’un nombre (fraccions)
  • U3- Relació de parts amb fraccions
  • U3- Resta de fraccions
  • U3-Divisió de fraccions
  • U3-Fracció d’un nombre
  • U3-Reduir fraccions a comú denominador
  • U4-De fraccions a decimals
  • U4-Dècimes, centèssimes, milèssimes
  • U4-Descomposició nombres decimals
  • U4-Divisions decimals al dividend
  • U4-Divisions decimals al dividend i divisor
  • U4-Divisions decimals al divisor
  • U4-Fraccions decimals
  • U4-Multiplicar decimals
  • U4-Multipliquem decimals
  • U4-Restes decimals
  • U4-Sumes decimals
  • U5-Angles
  • U5-Angles complementaris i suplementaris
  • U5-Els angles i les mesures
  • U5-Graus, minuts i segons
  • U5-Mesurem objectes
  • U5-Tipus d’angles
  • U6-Circumferència i cossos geomètrics
  • U6-El perímetre
  • U6-Figures circulars a l’entorn
  • U6-Longitud de la circumferència
  • U6-Polígons
  • U6-Repàs dels polígons
  • U7-Comprem amb descompte
  • U7-Descomptes al mercat
  • U7-Percentatge i proporcionalitat
  • U7-Percentatges
  • U7-Proporcionalitat
  • U8-Àrees

Medi Social i Natural

  • “Pasapalabra” d’animals
  • alimentació
  • Aristòtil
  • Copèrnic
  • El Big Bang
  • El tsunami
  • Galileu
  • Honoloko
  • Joc de la prehistòria
  • La oca de las ciencias
  • La Terra
  • Les vacunes: un tema prou conegut per vosaltres!
  • Plató
  • U10-Espanya. On és..?
  • U10-Identifica comunitats autònomes
  • U10-Les comunitats autònomes
  • U12-Mapa d’europa
  • U12-Països d’Europa
  • U2-A veure si has entès la unitat? (els éssers vius)
  • U3-El gust
  • U3-El tacte
  • U3-Els sentits: sopa de lletres
  • U3-L’oïda
  • U3-L’olfacte
  • U3-La vista
  • U3-Òrgans dels sentits
  • U4-Aparells reproductors
  • U4-La menstruació
  • U4-La reproducció humana
  • U9-Espanya. El relleu.
  • U9-Espanya. Rius i mars.
  • U9-Les costes d’Espanya
  • U9-Relleu d’Espanya
  • U9-Rius d’Espanya

Música

  • Karaoke
  • Karaoke
  • Mozart
  • Músiques del món
  • Stravinski

Plàstica

  • Dibuixa
  • Estora pel ratolí
  • Fes de Picasso
  • Mil cares

Varis

  • Agudeza visual
  • Astronomia
  • Bicicla’t
  • Decorador d’interiors
  • Joc d’en Doll
  • Joc de granotes
  • Jocs Bob Esponja
  • Jocs Can Seixanta
  • Jocs per la ment
  • Lluvia de letras
  • Puzzles
  • Sant Jordi
  • Scrabble
  • Sudoku
  • Tangram
  • Tasta’m
  • Trencaclosques
  • Tres en ratlla
  • Troba diferències

Comentaris recents

  • Cristoo en
  • carles en Adéu!!!!!
  • ♥Alba D♥ en Despedida
  • Kaarooliinaa en Despedida
  • Zoila en Despedida
  • Montse en Adéu!!!!!
  • Patrycja en Despedida
  • sandra en Adéu!!!!!
  • Patrycja en Adéu!!!!!
  • Zoila en Adéu!!!!!

Ens han visitat..

contador de visitas

El temps

El tiempo en Hospitalet de Llobregat, L´

Tradueix a…

Ens presentem…

Accés

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox