->[Situacions d’aprenentatge]

Són escenaris que l’alumnat es troba a la vida real i que els centres educatius poden utilitzar per desenvolupar aprenentatges.

Plantegen un context concret, una realitat actual, passada o previsible en el futur, en forma de pregunta o problema que cal comprendre, a la que cal donar resposta o sobre la que s’ha d’intervenir.Permet articular la programació del curs de qualsevol nivell, àrea, matèria o àmbit, a partir d’una seqüència de contextos, reptes o circumstàncies del món real.

COL·LABORAR – COMUNICAR – AUTOREGULAR-SE – GESTIONAR INFORMACIÓ – RECURSOS – RAONAR – IMAGINAR – PLANIFICAR – EXPLORAR …

Situa a l’alumnat en una posició activa respecte del seu propi aprenentatge.

Font: Currículum Departament d’Educació
Aquest article ha estat publicat en T'agradaria saber.... Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.