ACOMIADEM EL CURS

Després de tot un curs ple d’aprenentatges, experiències noves, amistats, emocions, reptes… i fer-nos grans, ens acomiadem passant-nos-ho molt bé, gaudint i rient ben remullats i menjant-nos un gelat.

L’equip de mestres d’educació infantil us desitja unes bones i merescudes vacandes.

FESTA DE L’AIGUA

DONEM LA BENVINGUDA ALS NENS I NENES DE P3

Aquest dilluns ens van visitar els nens i les nenes que el proper curs començaran P3 a la nostra escola. Van venir acompanyats per les seves famílies i les mestres de l’Escola Bressol Marta Mata.

Els alumnes de P5 van decorar un mocador personalitzat per a cada nen i nena per tal de dóna’ls-hi la benvinguda. Després, tots plegats vam cantar, esmorzar i jugar.

A continuació podeu veure les Fotos de la festa.

EL CEL DE CAN MIQUELÓ

Aprofitant el projecte d’educació infantil entorn a l’espai, vam decidir visitar Can Miqueló per tal d’aprendre moltes més coses sobre aquest tema i fer-ho d’una manera ben divertida.

Els alumnes de P5 (la classe dels Coets i la classe de la Terra) van marxar de colònies i els alumnes de P3 (la classe dels Sols) i de P4 (la classe de les Llunes) van realitzar una sortida i tots vam coincidir allà.

Ens vam endinsar dintre d’un planetari, vam jugar amb els diferents planetes, vam entrar dintre d’una nau espaial i vam fer un viatge fins arribar a l’espai, on es van explicar contes mitològics.

Tothom hem passat una bona estada i hem gaudit de les diferents activitats i de l’entorn natural de la casa de colònies.

Us passem les fotos.

Fotos P3

Fotos P4

Fotos P5

LA DIADA DE SANT JORDI

Com cada any el nostre alumnat va participar en el concurs literari fent la il·lustració d’un poema triat per tota la classe. Al matí tota l’educació infantil ens vam trobar a la biblioteca per tal de compartir i poder celebrar-ho tots plegats. Totes les aules van sortir premiades amb un llibre.

Després vam fer una volteta pel pati per veure la paradeta de llibres que havien muntat des de l’AMPA de l’escola. Després de remenar una mica, cada grup va triar-ne i comprar-ne per la seva classe.

A la tarda vam tenir la gran sort de gaudir de l’espectacle de la Llegenda de Sant Jordi protagonitzada per les famílies.

Volem agrair  la gran implicació i participació de les famílies i dels membres del AMPA per fer possible aquestes activitats. Som conscients que al darrera hi ha molt d’esforç i dedicació.

Premis literaris i paradeta

Representació Llegenda Sant Jordi

LA SETMANA DEL CONTE

La setmana prèvia a la diada de Sant Jordi vam tornar a engegar una activitat que es duia a terme a l’escola i que motivava tant a grans com a petits.

Es tracta que les famílies puguin venir a la nostra escola per compartir una història o un conte amb el format que més els agradi: llibre, dibuixos, titelles, llenguatge de signes, …

Aprofitem aquesta entrada al bloc per agrair a les famílies la seva col·laboració i participació. Ha estat una setmana plena d’històries de tota mena.

Podeu veure una mostra al següent enllaç.

ELS AMBIENTS I RACONS DEL SEGON TRIMESTRE

Aquest trimestre hem donat continuïtat al treball iniciat aquest curs fent noves propostes i adaptacions i incorporant-se en aquesta dinàmica, de manera més sistemàtica, l’alumnat de P3.

Ha estat tot un trimestre ple d’aprenentatges, de descobertes, d’experimentació, de manipulació, de creacions, d’imaginació…de creixement.

Tot seguit us deixem un bon recull de fotos que evidencien aquests moments.

Racons P4

Racons P5A

Racons P5B

Joc Simbòlic

Construccions

MARXA LA VELLA QUARESMA I ARRIBA LA PRIMAVERA

Com cada setmana, aquest divendres a la tarda ens vam reunir tots els nens i totes les nenes d’educació infantil al voltant de la Vella Quaresma per tal de cantar-li una cançó i treure-li una cama.

Quan va arribar a la nostra escola tenia set cames. Al llarg de cinc setmanes li hem anat treient una a una fins arribar a deixar-li dues. I sabeu què va fer? La Vella Quaresma es va aixecar de la seva cadira, es va acomiadar de tots nosaltres i va deixar pas a l’arribada de la primavera que va repartir pètals de flors pel nostre pati.

Fotos Vella Quaresma

EL CONILLET DE PASQUA ENS HA FET UNA SORPRESA

Aquest matí, a l’arribar a l’escola, ens hem trobat uns quants ous a les escales i al vestíbul. Hem deduït que potser ens ha vingut a fer una sorpresa el Conill de Pasqua.

Així que, després de conversar i fer el bon dia, tot l’alumnat d’infantil hem sortit al pati amb molta ill·lusió per veure que ens podríem trobar.

Tots i totes hem recorregut cada racó del pati buscant i agafant els ous que hi havien amagats. Hem passat una estona ben divertida i emocionant.

Finalment hem aprofitat per esmorzar tots junts i deleitar-nos amb la sorpresa tan dolça que hem tingut.

Ous de Pasqua

SORTIDA AL PARC DE MALGRAT

El divendres 16 de març l’alumnat de P4 i P5 vam anar a passar el dia a Malgrat de Mar, al Parc de Francesc Macià.

Vam gaudir d’un bon dia de sol, envoltats de la natura i d’un entorn ben lúdic amb diferents racons molt estimulants.

Va resultar una sortida fantàstica ja que vam compartir moments de jocs, de riures, de companyerisme i complicitat.

A continuació podeu visualitzar les FOTOS.