5è cullen cebes

Tot i que al principi ens va costar una mica, els alumnes de 5è vam collir les cebes, que ja eren a punt! Amb la pràctica vam descobrir que si abans d’estirar la ceba li fas un gir, s’arrenca en un tres i no res! Qui ho havia de dir!
Un cop tots els nens i nenes de la classe van arrencar una ceba, se la van endur cap a casa, per fer una bona amanida o un sofregit, al gust de cadascú!

6è cullen cols

Aprofitant que les cols de l’hort ja estan a punt per coure, alguns voluntaris de 6è hem anat a collir-les. Com eren tan grans i no n’hi havia per tots, vam decidir partir-les i que tots se’n poguessin portar a casa.

Això d’arrencar les cols no va ser fàcil, però amb l’ajut d’en Biel ho vam poder fer en un tres i no res!

QUART VA A PLANTAR

El dia 5 de maig els nens i nenes de 4t van anar a plantar mongetes. Per plantar-les van fer el següent:

– Forats a terra i cada nen hi tirava una mongeta, fins que a cada lloc hi van quedar quatre llavors.

-Tot seguit hi van tirar una mica de terra.

– Hi aniran a regar els dilluns, dimecres i divendres.

El senyor Antoni també els va explicar quines condicions necessiten les mongetes, i quin és el seu procés de creixement. Després els nens  i nenes de 4t li van fer tot de preguntes, van mostrar molta curiositat.

1r planten Espinacs

El dia 25/2/09 els nens de 1r A i 1rB van plantar els espinacs. L’Antoni els va ensenyar les llavors, eren molt petites i blanques.Cada nen va plantar una llavor en un forat, totes alineades.

A continuació, el sr. Antoni els va explicar que les llavors d’espinacs només es reguen un cop a la setmana. També els va explicar que començarien a créixer d’aquí a 15 dies i es podrien menjar d’aquí a 2 mesos.

BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.

A l’hivern es planta un tipus d’espinacs especial, perquè si plantéssim els d’estiu es moririen congelats.

Ja tenim nom pel diari de l’hort!

Hola a tots i a totes! Després de publicar l’enquesta, i donar-vos temps per a participar-hi, ja ha arribat el moment de donar-la per tancada, i veure’n els resultats.

De tots els vots realitzats, el guanyador, amb un 29’27%  és…

DIARI VERDURA

Vegeu la gràfica que hem realitzat a partir dels resultats:

dibujo.JPG

Concurs EDUBLOGS

Enguany es torna a cel·lebrar el concurs pel premi EDUBLOGS., organitzat per l’associació de mestres Espiral. Ens fa il·lusió implicar-nos en aquest projecte, ja que valorem molt la tasca que estan fent els alumnes i mestres que treballen i col·laboren en el bloc.

El nostre objectiu presentant-nos a EDUBLOGSno és només poder “guanyar”, sinó poder entrar en contacte amb més docents que presenten els seus blocs, i poder aprendre de les iniciatives que podem trobar a l’espai d’EDUBLOGS.

edublogs09_150.gif