QUART VA A PLANTAR

El dia 5 de maig els nens i nenes de 4t van anar a plantar mongetes. Per plantar-les van fer el següent: 

– Forats a terra i cada nen hi tirava una mongeta, fins que a cada lloc hi van quedar quatre llavors. 

-Tot seguit hi van tirar una mica de terra. 

– Hi aniran a regar els dilluns, dimecres i divendres. 

El senyor Antoni també els va explicar quines condicions necessiten les mongetes, i quin és el seu procés de creixement. Després els nens  i nenes de 4t li van fer tot de preguntes, van mostrar molta curiositat.


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *