LA GRANJA

Els alumnes de CI ens hem barrejat en petits grups i durant un temps hem treballat el projecte de la granja.
Aquí teniu unes imatges on es pot veure la pluja d’idees, la recerca d’informació i el treball que vam elaborar entre tots. Posteriorment vam fer una presentació davant de la resta de grups. Quin repte! Esperem que us agradi.

Publicat dins de 1r El pomer, 2n El cirerer, Colònies | Deixa un comentari

Estones de Biblioteca a 2n

A 2n hem tornat de vacances amb moltes ganes i energia. Hem començat una activitat els divendres de 9 a 10 a la biblioteca de l’escola oberta a les famílies. Per compartir una estona de lectura amb les famílies i els seus fills dintre de l’escola.
De moment hem fet 2 sessions i ens han acompanyat 4 mares, hem aprofitat per explicar el conte de “En Calvin no sap volar”, també hem llegit contes i fins i tot la Marwa i la seva mare ens han explicat el conte de la Caputxeta Vermella.
Moltes gràcies a les que heu vingut i a les que de segur vindreu!!!!!
Us esperem a tots i totes per gaudir d’aquesta experiència tots plegats!!!

Fotos Biblioteca 2n

TRES TOMBS A L’AULA

Els alumnes de 1r hem fet els tres tombs a l’aula amb la música popular de la festa de fons.
Ens hem portat cavalls i “personetes” de casa, i fins i tot alguns companys han fet les seves pròpies carrosses.
Mireu que lluïts ens han quedat.

Publicat dins de 1r El pomer, Primària | Deixa un comentari

PREPAREM ELS TRES TOMBS

Publicat dins de 1r El pomer, 2n El cirerer, General, Primària, Sortides | Deixa un comentari

CANTEM NADALES FUM-FUM-FUM