Revista Escola 2017

Per tots aquells que volgueu veure la revista de l’escola, aquí us la deixem perquè ens coneixeu una mica millor.

Final de Curs a l’Escola

Ja tornem a tenir un curs acabat i per donar-li un comiat com cal, el dia 16 vem celebrar a l’Ateneu un acte molt emotiu on es van tocar violins i violoncels, es va ballar, es va cantar, es va reconèixer el treball dels esportistes de l’escola i es va acomiadar els alumnes de 6è que el curs vinent ja no estaran a l’escola.

El dia 21 i de manera més fresca i festiva es va fer la festa de l’Aigua i  tots ens poder remullar de maneres ben diferents i acabar el dia amb un gelat que amb la calor que feia va anar molt bé.

Fotos de la festa

Les àligues recollim les faves!

La setmana passada, les àligues vam anar de visita a l’hort i vam recollir les faves de la nostra parcel·la. Després les vam pelar i les vam observar amb molta atenció!

IMG-20170619-WA0021

La classe de les àligues hem anat al CRAM del Prat de Llobregat

El passat dia 31 de maig, els nens i les nenes de la classe de les àligues vam anar de visita al CRAM del Prat de Llobregat. Després vam anar a la platja i ens ho vam passar molt bé jugant amb la sorra i l’aigua! Mireu, mireu!

20170531_092418

Publicat dins de Activitats d'Escola, Educació Infantil, P4 Les àguiles | Deixa un comentari

LA CLASSE DELS DRACS HEM FET UNA EXCURSIÓ AL CRAM

Les nenes i els nens de la classe de P5 hem fet una excursió al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals marins).

Aquí hem aprés moltes coses sobre els animals que viuen al mar i els perills al que els amenacen.

Després de dinar hem anat a jugar una estona a la platja, on hem jugat amb la sorra i hem recollit petxines.

ENGLISH DAY AL GABRIEL CASTELLÀ

Gabriel Castella1 PicCollage

Excursió de final de curs al CRAM del Prat de Llobregat

P1140082

Per aprendre encara més coses dels peixos que viuen al mar, hem anat d’excursió al Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM) del Prat de Llobregat. L’autobús ens ha portat fins a un parc per esmorzar. Després hem anat al CRAM i la Marta ens ha explicat moltes coses de les tortugues, els dofins i els taurons. Quan hem acabat de dinar, hem anat a la platja a jugar amb la sorra i les onades i recollir petxines. Ens ho hem passat molt bé i hem tornat a l’escola molt contents.

Publicat dins de Educació Infantil, General, P3 La geganta Marcelina, Sortides | Deixa un comentari

Els nens i nenes de la classe de les àligues anem a regar l’hort

Els nens i nenes de la classe de les àligues hem anat a regar aquesta tarda les nostres faves. Com que feia dies que no les veiem ens hem quedat sorpresos/es, han crescut moltíssim! Un cop les hem observat una estona, ens hem posat per parelles i les hem regat, perquè sense aigua no poden créixer! Ha estat molt divertit!20170509_160943

Publicat dins de Educació Infantil, P4 Les àguiles | Deixa un comentari

CELEBREM SANT JORDI

La setmana passada a l’Escola Gabriel Castellà vam celebrar diferents activitats relacionades amb Sant Jordi. Per començar vam realitzar tallers artístics amb elements com el drac, la princesa, roses, llibres i d’altres relacionats amb la festivitat, que van prendre formes de titelles, punts de llibre, espases, escuts…, i tot allò relacionat amb la llegenda de Sant Jordi. Per altra banda, per acabar amb les celebracions el dijous a l’Ateneu es van premiar aquells alumnes de l’escola amb els millors treballs literaris. Concretament en l’acte del Certamen Literari, com ja ve essent tradició, els alumnes d’Infantil ens van deleitar amb cançons de primavera i dibuixos dels personatges que donen nom a la seva classe (Geganta Marcelina, Àligues i Dracs i Víbries), i els alumnes de Primària guanyadors van llegar els seus rodolins, cal•ligrames, poemes i contes. Finalment es va agrair amb una rosa a les persones que ajuden a mantenir la nostra biblioteca viva. En general, hem gaudit d’una setmana molt emotiva i plena de literatura i tradició.

Comencem el projecte Escolta’m

Aquest curs l’escola inicia el PROJECTE ESCOLTA’M als cursos de 2n, 4t i 6è de Primària.
escoltam

El projecte proposa personalitzar l’escola amb un pla d’intervenció educativa que estableixi una vinculació educativa positiva entre el tutor i l’alumne, i que proporcioni a tot l’alumnat factors promotors que els reconeguin i acompanyin en el seu creixement per anar aconseguint cotes de seguretat personal que l’ajudin a desenvolupar-se de forma integral i satisfactòria.

Una relació tutorial fonamentada a partir de:
• la confiança, aconseguida mitjançant l’escolta activa,
• la mirada capacitadora,
• la gestió relacional, amb el reconeixement i la identificació per part del tutor de cadascun dels alumnes del grup-classe sense exclusió.

La finalitat última del projecte té dos grans àmbits:
• Una millora de la convivència a l’aula i en general al centre educatiu.
• Una millora dels aprenentatges de l’alumnat.