Les àligues recollim les faves!

La setmana passada, les àligues vam anar de visita a l’hort i vam recollir les faves de la nostra parcel·la. Després les vam pelar i les vam observar amb molta atenció!

IMG-20170619-WA0021

La classe de les àligues hem anat al CRAM del Prat de Llobregat

El passat dia 31 de maig, els nens i les nenes de la classe de les àligues vam anar de visita al CRAM del Prat de Llobregat. Després vam anar a la platja i ens ho vam passar molt bé jugant amb la sorra i l’aigua! Mireu, mireu!

20170531_092418

Publicat dins de Activitats d'Escola, Educació Infantil, P4 Les àguiles | Deixa un comentari

LA CLASSE DELS DRACS HEM FET UNA EXCURSIÓ AL CRAM

Les nenes i els nens de la classe de P5 hem fet una excursió al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals marins).

Aquí hem aprés moltes coses sobre els animals que viuen al mar i els perills al que els amenacen.

Després de dinar hem anat a jugar una estona a la platja, on hem jugat amb la sorra i hem recollit petxines.

ENGLISH DAY AL GABRIEL CASTELLÀ

Gabriel Castella1 PicCollage

Excursió de final de curs al CRAM del Prat de Llobregat

P1140082

Per aprendre encara més coses dels peixos que viuen al mar, hem anat d’excursió al Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM) del Prat de Llobregat. L’autobús ens ha portat fins a un parc per esmorzar. Després hem anat al CRAM i la Marta ens ha explicat moltes coses de les tortugues, els dofins i els taurons. Quan hem acabat de dinar, hem anat a la platja a jugar amb la sorra i les onades i recollir petxines. Ens ho hem passat molt bé i hem tornat a l’escola molt contents.

Publicat dins de Educació Infantil, General, P3 La geganta Marcelina, Sortides | Deixa un comentari

Els nens i nenes de la classe de les àligues anem a regar l’hort

Els nens i nenes de la classe de les àligues hem anat a regar aquesta tarda les nostres faves. Com que feia dies que no les veiem ens hem quedat sorpresos/es, han crescut moltíssim! Un cop les hem observat una estona, ens hem posat per parelles i les hem regat, perquè sense aigua no poden créixer! Ha estat molt divertit!20170509_160943

Publicat dins de Educació Infantil, P4 Les àguiles | Deixa un comentari

CELEBREM SANT JORDI

La setmana passada a l’Escola Gabriel Castellà vam celebrar diferents activitats relacionades amb Sant Jordi. Per començar vam realitzar tallers artístics amb elements com el drac, la princesa, roses, llibres i d’altres relacionats amb la festivitat, que van prendre formes de titelles, punts de llibre, espases, escuts…, i tot allò relacionat amb la llegenda de Sant Jordi. Per altra banda, per acabar amb les celebracions el dijous a l’Ateneu es van premiar aquells alumnes de l’escola amb els millors treballs literaris. Concretament en l’acte del Certamen Literari, com ja ve essent tradició, els alumnes d’Infantil ens van deleitar amb cançons de primavera i dibuixos dels personatges que donen nom a la seva classe (Geganta Marcelina, Àligues i Dracs i Víbries), i els alumnes de Primària guanyadors van llegar els seus rodolins, cal•ligrames, poemes i contes. Finalment es va agrair amb una rosa a les persones que ajuden a mantenir la nostra biblioteca viva. En general, hem gaudit d’una setmana molt emotiva i plena de literatura i tradició.

Comencem el projecte Escolta’m

Aquest curs l’escola inicia el PROJECTE ESCOLTA’M als cursos de 2n, 4t i 6è de Primària.
escoltam

El projecte proposa personalitzar l’escola amb un pla d’intervenció educativa que estableixi una vinculació educativa positiva entre el tutor i l’alumne, i que proporcioni a tot l’alumnat factors promotors que els reconeguin i acompanyin en el seu creixement per anar aconseguint cotes de seguretat personal que l’ajudin a desenvolupar-se de forma integral i satisfactòria.

Una relació tutorial fonamentada a partir de:
• la confiança, aconseguida mitjançant l’escolta activa,
• la mirada capacitadora,
• la gestió relacional, amb el reconeixement i la identificació per part del tutor de cadascun dels alumnes del grup-classe sense exclusió.

La finalitat última del projecte té dos grans àmbits:
• Una millora de la convivència a l’aula i en general al centre educatiu.
• Una millora dels aprenentatges de l’alumnat.

Els nens i nenes de P-4 fem la mona!

El divendres abans de les vacances de setmana santa, els nens i nenes de la classe de les àguiles vam fer la nostra mona! Primer de tot, vam omplir-la de melmelada de poma, i després la vam recobrir amb xocolata desfeta… Quina pinta! Llavors va arribar el moment de decorar-la amb “lacasitos”, ous de xocolata i plomes! Què bé ens ho vàrem passar! A la tarda va arribar el moment de menjar-se-la! Era deliciosa! No em vam deixar ni les engrunes! Voleu veure-ho? Doncs premeu l’enllaç de sota i veureu tot el procés!

20170407_125548 (1)

Publicat dins de P4 Les àguiles, Primavera | Etiquetat com a | Deixa un comentari

SORTIDA AL MUSEU PICASSO DE BARCELONA

El passat divendres 24 de març, els nens i nenes de 3r i 4t vam anar a passar el dia a Barcelona. Vam arribar al parc de la Ciutadella, però tot just, va començar a ploure i vam anar a esmorzar al costat del Mercat del Born. Vam poder veure les runes que hi ha de la ciutat de fa alguns segles passats.
Després, vam anar a veure l’Església de Santa Maria del Mar, on vam poder observar els vitralls de colors i veure un orgue molt antic i gran.
Tot seguit, vam anar a dinar a un espai que hi ha dins del museu i, seguidament, vam entrar a fer la visita. Hi havia molta gent i vam comentar quatre quadres de Picasso. El que més ens va agradar va ser fer el taller de dibuix, i a sobre, ens el van donar per emportar a l’escola.
Ha sigut un dia diferent i divertit!

Per veure l’àlbum de fotos, cliqueu a sobre de l’enllaç a continuació.

MUSEU PICASSO

Publicat dins de 3r El desmai, 4t El roure, Sortides | Etiquetat com a , | Deixa un comentari