JA FA UN MES QUE ANEM A L’ESCOLA!

Els pares i les mares de La Geganta Marcelina, Les Àligues i Els Dracs van poder veure, en la reunió de pares, com era el dia a dia dels seus infants a l’escola.

Us invitem a veure’ls un altre cop!

LA GEGANTA I LES ÀLIGUES

DRACS I VÍBRIES

Publicat dins de Educació Infantil, General, P3 La geganta Marcelina, P4 Les àguiles, P5 Els dracs | Deixa un comentari

ELS ROMANS

Alguns alumnes de 6è a l’ inici d’aquest curs hem portat fetes les maquetes relacionades amb al tema que vam estudiar sobre l’arquitectura romana del curs passat . Durant uns dies ens hem dedicat a exposar el treball fet a casa durant l’estiu .
Ens ha agradat fer aquesta feina amb la col·laboració dels nostres pares i mares.

Publicat dins de 6è L'alzina, General | Deixa un comentari

UNA REUNIÓ DE PARES PARTICIPATIVA

Enguany ens hem praparat la reunió de pares des d’un altre punt de vista, des de les propostes dels infants.
A la primera presentació podeu veure la tasca que han fet els i les alumnes de la classe del cirerer (2n) i després diferents moments de la reunió amb els pares i mares.
Tothom ha estat molt creatiu i engrescat amb la tasca que li ha tocat.
Moltes gràcies a tots per la implicació.

Publicat dins de 2n El cirerer, General | Deixa un comentari

Festa de Benvinguda

Hem començat un nou curs, i com cada any ho hem celebrat amb la Festa de Benvinguda. A la tarda, a la pista vam gaudir dels jocs tradicionals: circuit de xapes, el mocador, pica-paret, el joc de les cadires… Tot seguit, a les cinc de la tarda ens va acompanyar el grup d’animació Can Cantem que va fer ballar a petits i grans. En acabar el concert vam anar al gimnàs a menjar el berenar que havien preparat les famílies. Va ser un bon moment per retrobar-nos tots després de les vacances d’estiu

Publicat dins de Activitats d'Escola, Benvinguda, Festes, General | Deixa un comentari

SORTIDA A SABADELL

Aquest dimecres 26 de setembre, els alumnes de 6è hem anat a Sabadell a fer un assaig de violins i violoncels i hem acabat fent un concert a la seu de l’Orquestra Simfònica del Vallès .

Desprès hem estat al parc de Catalunya dinant i jugant, i ens ho hem passat molt bé!

FOTOS

Publicat dins de 6è L'alzina, General, Sortides | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Aniversari de la Delia

Falten tres dies per acabar el curs. Durant les vacances d’estiu la Delia farà 4 anys i avui ens ha convidat a celebrar-ho.

Publicat dins de Educació Infantil, P3 La geganta Marcelina | Deixa un comentari

7th English day: School Musical

Video dels Musicals English Day 2018El passat dimarts 15 de maig els nens i nenes de P5 a 6è van gaudir del 7è English Day que organitza el Centre de Recursos Pedagògics per tota la comarca. Aquest any, concretament, el tema era els musicals i des de l’escola, per una banda, els alumnes de 6è han preparat una versió de “Annie” en la qual ells mateixos després de veure la pel·lícula han elaborat diàlegs, coreografies i cançons. Per altra banda, els alumnes de 5è han preparat cinc micromusicals (text, coreografia, cançó), dels quals tres estaven basats en Musicals famosos (Mary Poppins, Mamma Mia, Grease) i dos eren totalment inventats (Europe, Europe i The house of the rising sun). Com a resultat d’aquest treball els van representar davant dels seus companys de P5 a 4t i els van preparar uns tallers per a ensenyar-los coreografies i cançons.
El fet que sigui una activitat totalment diferent a les que ells estan acostumats ha fet que hagin gaudit d’un dia especial en el que la llengua anglesa és la veritable protagonista.English Day 2018

CONVIVÈNCIES ESCOLARS

La setmana del 2 al 4 de maig els nens i nenes de l’Escola Gabriel Castellà van treballar aprofundint en els temes de la Granja i la transformació de productes derivats dels animals, uns al Camp d’Aprenentatge de Juneda i els altres a diferents llocs de la ciutat d’Igualada.
Per una banda, un grup d’edats variades van anar fins a Juneda on van fer activitats com treure la mel del rusc de les abelles, munyir vaques, donar menjar als animals i fer diferents productes que es van menjar com mantega, pa i croquetes. Tot relacionat amb les tasques que es poden desenvolupar en una granja.
Per altra banda, els alumnes que es van quedar a l’escola es van dividir en tres grups. Els petits van treballar les vaques i tot el que podem fer amb la llet, van elaborar iogurts i fins i tot diferents trencaclosques relacionats amb la granja. Els mitjans van centrar-se en la farina i els seus derivats i per això van anar a fer croissants a l’obrador del Forn Alemany ,al qual agraïm la seva hospitalitat, i pa marroquí amb la col•laboració de mares de l’escola. Finalment, els grans van treballar la pell i els productes que se’n deriven i per això van visitar Cal Granotes, i diferents botigues d’Igualada que venen productes derivats de la pell, als quals també volem agrair la seva col•laboració.
Una setmana diferent, en que petits i grans van aprendre de manera molt diversificada, treballant en grup i convivint tots plegats.
Convivències 2018

PROJECTE EGIPTE

Els nens i les nenes de la classe del Pomer estem treballant l’antic Egipte aquest tercer trimestre.
Ens encanten les històries d’aquella època i descobrim secrets i coses meravelloses.
Mireu mireu…

Publicat dins de 1r El pomer, Primària | Deixa un comentari

Hem anat a passejar pel Barri del Sant Crist

Quan arriba el bon temps ve de gust sortir de l’escola per anar a passejar. Un divendres a la tarda del mes d’abril vam anar a fer una volta pel barri del Sant Crist. Vam passar una bona estona jugant en el part que hi ha a la plaça d’aquest barri.