5è Sortida a La Granja

El passat dia 22, 5è  vam anar a la Granja. Vam realitzar tres activitats de cooperació molt divertides i interessants.

Vam començar elogiant als companys mentre ens tiràvem per un tobogan, confiant en la nostre parella mentre recorríem un circuit amb els ulls tapats i per acabar vam construir una cabana.

Ens ho vam passar d’allò més bé!!!!!!

I si no us ho creieu… Cliqueu a la foto i en veureu més!!!

5è Visita al Museu d’Història de Catalunya

El passat dia 11, 5è vam anar al Museu d’Història de Catalunya, per treballar la Prehistòria i l’Edat Antiga.

Vam “viatjar” al passat i vam descobrir els seus costums, i que pels homes primitius la natura era un “supermercat” fantàstic.

Us ho podeu creure?????

Ara ja sabem moltes més coses…

Mireu les fotos i també n’aprendreu!!!!!!!

Contents i

Satisfets de la visita

Visita MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA (Clik a sobre)

Publicat dins de General, Sortides i colònies | Deixa un comentari

Fent Chi kung de bon matí

Aquest matí els nens i nenes de 6è B hem començat el dia fent una classe de Chi kung amb la Laura, la mama de l’Eduard Bartolomé.  Ens hem relaxat mentre feiem exercici i experimentavem amb el cos i la respiració. Una gran experiència! Clicant la foto en veureu algunes més!

6è va al Tibidabo!

Com es tradició a l’escola, el passat dimecres 13 els nens i nenes de 6è vam anar al Tibidabo, sortida que ens hem pagat amb tot el que hem anat fent durant el curs per recaptar diners: venda de pastissos, roses i llibres per Sant Jordi, loteria… Ens va fer un dia fantàstic i ens ho vam passar super bé. Ja ens queden poquets dies d’estar junts, snif snif.

Clicant la foto veureu més moments del dia:

Més fotos de les colònies de 6è

Clicant a la foto podreu veure algunes fotos més d’aquests dies que no havíem penjat:

Colònies al Delta: 4t i últim dia!

Aquí van les fotos del darrer dia! Han estat unes colònies molt xules! El darrer dia vam acomiadar-nos del Delta fent vela i el solet ens va fer costat. Clicant la foto podreu veure més imatges:

Colònies Delta: 3r dia

Avui per fi ha fet sol. Al matí hem anat a fer multiaventura: tirolina, tir amb arc… A la tarda hem visitat Penyíscola i a la nit toca discoteca! Això ja s’acaba! Demà tornarem cap a les 17 hores aproximadament. Clicant a la imatge veureu més fotos!

Publicat dins de General | 1 comentari

Xerrades de pares

Darrerament ens han visitat les mares de la Sílvia i de la Xènia i ens han fet unes xerrades sobre primers auxilis (la mare de la Sílvia) i sobre els sentiments (la mare de la Xènia) que han estat molt interessants i ens han servit per entendre millor moltes coses del nostre cos i del nostre cor.

Aquí teniu fotografies de les xerrades:

Xerrades pares 5è 2018

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

Visita a la sinagoga i a la mesquita

El passat dijous 24 de maig els alumnes de cinquè vam anar a la sinagoga del carrer Avenir de Barcelona i al centre islàmic del Clot. vam conèixer aquestes dues cultures i religions i allà ens van explicar els trets principals de les seves creences. Va ser molt interessant i vam aprendre molt sobre aquestes dues religions.

Aquí podeu veure imatges de la sortida:

Sortida Religions 5è 2018

Publicat dins de Activitats, Sortides i colònies | Deixa un comentari

Colonies Delta: 2n dia!

Avui hem tingut un dia passat per aigua! De bon matí hem anat a perxar, i havíem de fer una activitat agrícola, pero ens ha plogut molt i hem anat a l’hotel a descansar. A la tarda, amb el temps amenaçant de ploure, hem canviat les bicis per un passeig vora el mar, un creuer pel Delta, una estoneta de compres i la llotja de peix de Sant Carles de la  Ràpita. Entremig hem aprofitat per fer una migdiada a l’autocar. Estavem esgotats! Deprés de sopar, hem fet uns quants jocs de nit. Demà més!

Clicant a la foto en veureu unes quantes més!