Fent Chi kung de bon matí

Aquest matí els nens i nenes de 6è B hem començat el dia fent una classe de Chi kung amb la Laura, la mama de l’Eduard Bartolomé.  Ens hem relaxat mentre feiem exercici i experimentavem amb el cos i la respiració. Una gran experiència! Clicant la foto en veureu algunes més!

6è va al Tibidabo!

Com es tradició a l’escola, el passat dimecres 13 els nens i nenes de 6è vam anar al Tibidabo, sortida que ens hem pagat amb tot el que hem anat fent durant el curs per recaptar diners: venda de pastissos, roses i llibres per Sant Jordi, loteria… Ens va fer un dia fantàstic i ens ho vam passar super bé. Ja ens queden poquets dies d’estar junts, snif snif.

Clicant la foto veureu més moments del dia:

Més fotos de les colònies de 6è

Clicant a la foto podreu veure algunes fotos més d’aquests dies que no havíem penjat:

Colònies al Delta: 4t i últim dia!

Aquí van les fotos del darrer dia! Han estat unes colònies molt xules! El darrer dia vam acomiadar-nos del Delta fent vela i el solet ens va fer costat. Clicant la foto podreu veure més imatges:

Colònies Delta: 3r dia

Avui per fi ha fet sol. Al matí hem anat a fer multiaventura: tirolina, tir amb arc… A la tarda hem visitat Penyíscola i a la nit toca discoteca! Això ja s’acaba! Demà tornarem cap a les 17 hores aproximadament. Clicant a la imatge veureu més fotos!

Publicat dins de General | 1 comentari

Xerrades de pares

Darrerament ens han visitat les mares de la Sílvia i de la Xènia i ens han fet unes xerrades sobre primers auxilis (la mare de la Sílvia) i sobre els sentiments (la mare de la Xènia) que han estat molt interessants i ens han servit per entendre millor moltes coses del nostre cos i del nostre cor.

Aquí teniu fotografies de les xerrades:

Xerrades pares 5è 2018

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

Visita a la sinagoga i a la mesquita

El passat dijous 24 de maig els alumnes de cinquè vam anar a la sinagoga del carrer Avenir de Barcelona i al centre islàmic del Clot. vam conèixer aquestes dues cultures i religions i allà ens van explicar els trets principals de les seves creences. Va ser molt interessant i vam aprendre molt sobre aquestes dues religions.

Aquí podeu veure imatges de la sortida:

Sortida Religions 5è 2018

Publicat dins de Activitats, Sortides i colònies | Deixa un comentari

Colonies Delta: 2n dia!

Avui hem tingut un dia passat per aigua! De bon matí hem anat a perxar, i havíem de fer una activitat agrícola, pero ens ha plogut molt i hem anat a l’hotel a descansar. A la tarda, amb el temps amenaçant de ploure, hem canviat les bicis per un passeig vora el mar, un creuer pel Delta, una estoneta de compres i la llotja de peix de Sant Carles de la  Ràpita. Entremig hem aprofitat per fer una migdiada a l’autocar. Estavem esgotats! Deprés de sopar, hem fet uns quants jocs de nit. Demà més!

Clicant a la foto en veureu unes quantes més!

Colonies Delta 1r dia!!!

Avui ha estat el nostre primer dia de colònies al Delta! Estàvem tots nerviosos i contents, hem anat en piragua, hem fet jocs i ens hem banyat a la piscina. Cliqueu a la foto i podreu veure imatges del dia. Demà més!!!

Mercat de la prehistòria a Moià

El dimarts 15 de maig vam anar a Moià al mercat prehistòric. Quan varem arribar vam esmorzar i després d’una petita explicació, vam començar els tallers de la vida prehistòrica: ens van pintar la cara, vam veure l’evolució de l’espècie humana, vam caçar, vam fer pintures rupestres,…

Fins i tot vam poder explorar una cova que va ser refugi i cementiri en èpoques prehistòriques. Va ser molt divertit !!!

Irene Ruiz

Aquí us deixem un enllaç amb totes les fotos de la sortida:

Mercat prehistòric de Moià