Propostes activitats del 2 de juny al 8 de juny

Hola nens i nenes de Cicle Superior!!

Aquesta setmana finalitzem la nostra aventura pel món de l’art. Si la setmana passada ens endinsàvem en l’art urbà, en aquesta tractarem altres disciplines de l’art.

També us volem felicitar perquè pràcticament tothom va resoldre el misteri del Llaç i l’Ona!! Enhorabona!!  😉

I ara, us presentem la nova proposta per aquesta setmana:

KATAKROKEN i el viatge per l’art quotidià.

Llegiu-lo atentament, treballeu-lo amb tranquil·litat i, sobretot, gaudiu-lo!!

Seguim afegint material al Banc de Recursos (noves activitats i solucions a la setmana anterior).

Esperem que us agradi molt i fins a la setmana vinent!

Recordeu que les activitats de retorn s’han de guardar a la vostra carpeta del Drive i un cop fet, enviar un correu electrònic a primaria5@escolabcn.cat (5è) o primaria6@escolabcn.cat (6è) per fer-nos saber que ja ho teniu tot enllestit.