Aquàrium

El passat 13 de Març vam anar a  l’aquàrium de Barcelona per iniciar el nostre projecte de les sirenes i els tritons. Vam gaudir molt d’aquesta experiència.

Aquí teniu una mostra!!!!

Publicat dins de P4 | Deixa un comentari

P3 Psicomotricitat: disfresses

Avui hem passat un matí molt divertit…hem gaudit amb el racó de disfresses.

Mireu!!

COLÒNIES 2018: LA CONRERIA

HEM GAUDIT MOLTÍSSIM AQUESTS DOS DIES DE COLÒNIES! ELS MONITORS ENS VAN PREPARAR UNES ACTIVITATS MOLT DIVERTIDES I HEM APRÉS MOLT D’AQUESTA EXPERIÈNCIA!US DEIXEM UN RECULL D’IMATGES!

Publicat dins de P5 | Deixa un comentari

Fades i Follets protagonistes del segon trimestre

Durant aquest segon trimestre han continuat els nens i nenes protagonistes de la setmana.  les famílies ens heu acompanyat i heu fet un munt d’activitats: explicar contes, manualitats, balls, … MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES.

EL TRENET DEL PARC DE L’ORENETA

El dimecres 7 de març els i les Pirates i les Fades i els Follets van fer la seva primera sortida fora de l’escola. Vam anar a visitar el parc de l’Oreneta on ens esperava una gran sorpresa: pujar a un tren de vapor.

Publicat dins de P3 | Deixa un comentari

Els nens i les nenes de P3 visiten la Nana Brunilda en la Granja de Santa Maria de Palautordera (1)

El dilluns 12 de març les nens i les nenes de P3 van anar a La Granja de Santa Maria de Palautordera a buscar la recepta màgica de la Nana Bunilda per superar les seves pors. Per aconseguir l secret van passar un munt de proves: buscar un ou màgic, unes plomes, un cor i unes pòlvores màgiques, aquí en teniu el recull.

TALLER DE CIRC

Fa uns dies va venir la companyia TOTCIRC a fer-nos un taller de circ a l’escola. Vam estar provant tota mena d’activitats: pintar-nos com un pallasso, passar per la corda, fer rodar els plats, … Va ser molt divertit i els nens/es van gaudir moltíssim i de pas van aprofundir una miqueta més en el projecte de circ de les Fades i els Follets.

Sortida a Caixa Fòrum

Els alumnes de P4 hem anat al Caixa Fòrum a veure una obra de l’artista Sol Lewitt, anomenada “Splat” que significa explosió de colors.

Hem gaudit molt i hem fet una activitat d’expressió corporal i psicomotricitat a través de les línies i els colors.

Publicat dins de P4 | 1 comentari

Els Pirates i les Pirates celebren el Carnestoltes

La setmana de Carnestoltes vam fer moltes activitats molt divertides. A continuació teniu una mostra perquè veieu que ens ho vam passar Pipa.

LA SETMANA DE CARNESTOLTES DE LES FADES I ELS FOLLETS

Durant la setmana de Carnestoltes les fades i els follets han seguit els consignes que el rei Carnestoltes ens va donar: portar alguna cosa al cap, vestir-nos del nostres esport preferit,  venir disfressats, …

Aquesta setmana ha estat molt divertida i ens ho hem passat superbé.