Propostes activitats 25 de maig a l’1 de juny

Hola nens i nenes de Cicle Superior!!

Ja tornem a ser aquí una setmana més! Com van anar els viatges interplanetaris? Us van agradar?

Aquesta setmana i la vinent canviem de temàtica i ens endinsem en el món de l’art, però… sabeu què és l’art? Quantes disciplines hi han? Us sona l’art urbà?

Nosaltres treballarem la primera setmana sobre aquest últim, l’art urbà. També haureu d’ajudar a resoldre un cas de misteri als nostres gegants de l’escola, en Llaç i l’Ona. Esteu preparats? Endavant, passeu, passeu!!

L’ART URBÀ

Recordeu que seguim afegint material al Banc de Recursos (noves activitats i solucions a la setmana anterior).

Esperem que us agradi molt i fins a la setmana vinent!

Recordeu que les activitats de retorn s’han de guardar a la vostra carpeta del Drive i un cop fet, enviar un correu electrònic a primaria5@escolabcn.cat (5è) o primaria6@escolabcn.cat (6è) per fer-nos saber que ja ho teniu tot enllestit.