Propostes activitats del 8 al 18 de juny

Estimats i estimades…

El curs 19/20 està arribant a la seva fi. Un curs, molt diferent a tots els altres viscuts, marcat per la Covid-19. Un virus que ens ha deixat molt temps tancats i tancades a casa sense poder sortir i, ara que podem, ho hem de fer amb unes mesures de seguretat per continuar gaudint d’un bon estat de salut.

Hem pensat que per finalitzar aquest curs, ens expliqueu les vostres vivències.

Us hem preparat unes activitats on els i les protagonistes sereu vosaltres. Us proposem fer un viatge molt personal, on visitareu de manera simbòlica aquells racons de l’escola on vau viure moments ben divertits, recordareu aquelles activitats amb les que més vau aprendre i taral·larejareu aquelles cançons que us van acompanyar a l’aula. Comencem el viatge?

Viatjant amb l’escola!

Esperem que us agradi molt!!

Recordeu que aquestes activitats s’han de guardar a la vostra carpeta del Drive. Nosaltres el dia 12 mirarem com ho esteu fent i el 18 haurà d’estar tot fet. Ja sabeu que podeu enviar un correu electrònic a primaria5@escolabcn.cat (5è) o primaria6@escolabcn.cat (6è) per si teniu algun dubte.

PD: Coses importants:

1.- Mirar el blog dilluns dia 15, hi haurà més informació.

2.- Què cal portar quan vingueu a l’escola?