Concert de Santa Cecília Cicle Inicial 2016

Gràcies a tots els nens i nenes que heu compartit la vostra música amb nosaltres. Us animem a que seguiu treballant i gaudint de la música.

sense-titol_1

Clica la imatge per veure l’àlbum.

Sortida al Parc de Collserola.

Benvinguts al nostre bloc del Cicle Inicial!
Volem compartir amb vosaltres aquest petit vídeo, record d’ una fantàstica sortida de tardor.

Vam visitar el Parc de Collserola i vam descobrir arbres que no coneixíem com l’alzina i el roure. També vam trobar petjades de porc senglar i vam sentir el picot verd picotejant la soca d’un pi.
Va ser un dia radiant: el sol va brillar i nosaltres no vam parar de jugar.
Desitgem que us agradi!
Els Llops, els Ratpenats, els Tucans i els Quetzals.

Publicat dins de General | 3 comentaris

Setmana cultural

Aquí us presentem els tallers fets al llarg de la Setmana Cultural  amb el tema “El cinema”

ELS ALUMNES DE 1r ANEM AL CIRC

El passat dia 2 de juny els nens i nenes de 1r vam anar al poble de Copons en el que hi ha un circ muntat al bell mig d’un camp envoltat de marges (Alt Anoia).
Un cop a l’esplanada del circ i després d’esmorzar, hem participat en un complet taller on hem estat els protagonistes: el trapezi, exercicis de circ, malabars, xanques de mà i de peu, hula-hop, rodets d’equilibri…
Després de dinar, a la carpa, vam gaudir d’un espectacle de pallassos, amb malabars i equilibristes.
Aquesta sortida està relacionada amb l’àrea d’Educació Física i ens ho vam passar MOLT I MOLT BÉ!

Jackson Pollock i el Dripping

Jackson Pollock és un pintor americà que ens ha descobert el DRIPPING.
El DRIPPING és una tècnica sorprenet i divertida. Amb colors, pinzells i pots foradats es deixa que la pintura caigui damunt del full, esquitxant i esquitxant, fins que tot és ple d’acolorides gotes.
Entre tots hem pintat gran murals inspirats en Pollock que ens han quedat IMPRESSIONANTS!!!

Mireu i contempleu quines meravelles que hem creat.

Publicat dins de General | 1 comentari

A PRIMER COLLIM LES FAVES

Tot va començar al mes d’octubre quan després d’observar unes faves vam anar al nostre hort a plantar-les.
Hem tingut feina, regar, posar canyes i lligar les tiges de les faveres, matar el pulgó i al final hem tingut una bona collita!
Ara estem cuidant les pastanagues, fa quatre setmanes vam plantar les llavors.
Aquí us deixem unes imatges del que fem!

Kandinsky, l’aventura de l’art abstracte

Amb Kandinsky hem descobert la pintura abstracta, que la música es pot pintar i que els colors emocionen.
Ens ha encantat fer aquestes composicions, ha estat un joc molt interessant.
Ara sabem que podem pintar amb formes i colors el nostre mon interior.

Gràcies KANDINSKY!!!

Pingüins i Mussols

Descobrim el nostre Barri!

Com cada any els nens i les nenes de segon hem fet la sortida pel nostre barri.
Però enguany, hem estat uns grans afortunats perquè el pare de la Júlia ens ha mostrat el soterrani del mercat de les Corts.
Hem entrat dins de les neveres gegants, on es guarden els aliments. Dins feia, molt de fred!
També hem visitat la Seu del districte, allà la mare de la Carlota ens ha fet una visita guiada.
Hem entrat dins de la Sala de Plens. Hem mirat pel balcó i hem vist al Pau Farinetes des de dalt prenent el sol.
Ens ha agradat molt aquesta sortida perquè ara sabem més coses del nostre barri!

QUI SOM ?

Tinc el serrell curt.
Porto ocells.
No m’agraden els botons.

Tinc unes dents grosses.
Els meus quadres són els mes grans.
Porto serrell.

Porto el cabell curt .
M’agraden els quadros.
No sóc molt alt ni molt baix.

Tinc el cabell rinxolat.
M’agraden els botons de colors.
Amago la meva samarreta negra.

Porto el cabell curt.
Sóc el més baix dels tres.
Em vesteixo amb lletres i nombres.

M’haig de cosir la butxaca.
Sóc el més alt.
La meva bata porta goma.

Dansa Ara

Aquesta primavera els nens i nenes de segon hem participat en el Dansa Ara.
Al Palau de Sant Jordi ens vàrem trobar 8000 alumnes de diferents escoles i tots junts vàrem ballar danses molt animades i boniques.
Veure tants nens i nenes ballant junts, emociona el cor.
Aquí podeu veure aquest acolorit vídeo que recorda el matí tan especial
que tots junts vam viure dimarts passat.
Volem agrair a la nostra mestra Inés las danses que amb tanta paciència i carinyo ens ha ensenyat.