Un dia al Circ Feixes

Aquesta ha estat la nostra última sortida, un dia al Circ Feixes.

Un lloc fantàstic, on varem poder experimentar un munt de coses noves i divertides. També vam assistir a un espectacle de pallassos dins de la carpa on vam riure moltíssim.

Un dia emocionant que no oblidarem mai.

Aprofitem per desitjar-vos un FELIÇ ESTIU.

Llops, ratpenats i mestres

Un hort molt generós

Enguany  els nens, nenes i mestres de 1r hem pogut experimentar amb el  nostre hort i fer interessants descobriments. Hem plantat diferents tipus de cols i d’enciams. També hem sembrat faves i patates.

Les collites han estat molt generoses i hem viscut moments emocionants. Veure com d’una petita fava sortia una gran planta que s’omplia de flors i de fruits ha estat una experiència inoblidable. Les patates també ens han sorprès molt. El dia que van arrancar les patateres i vam trobar dins de la terra tantes patates vermelles ens varem quedar tots bocabadats.

Us deixem aquest petit documental d’aquesta intensa experiència.

Llops i Ratpenats

Visitem el Museu Blau

Al Museu Blau hem visitat l’exposició temporal SPINOSAURUS.
Ha estat fascinant poder veure una replica de com era l’esquelet d’aquest gegant fluvial. Va viure fa 95 Ma a l’ Àfrica, feia 15 metres de llarg i pescava peixos enormes.
Ens ha sorprès molt descobrir com treballen els paleontòlegs, com troben els fòssils i com saben reconstruir històries amb ells.
També vam visitar el Planeta Vida i vam sortir encantats del Museu Blau.
I per acabar el dia que millor que jugar dins d’un parc per nosaltres sols.
Un dia genial, ple de ciència i diversió!

Tarda de contes

Aquesta primavera els nens i les nenes  de 4rt ens han explicat contes a tots els nens i nenes de 1r. Junts vam compartir  una tarda,  una tarda de paraules que fan màgia.

Des de aquí us donem les gràcies per aquest  preuat regal.

Gràcies!!!

Els Llops i els Ratpenats

Sant Jordi 2017

Hem celebrat Sant Jordi i la seva llegenda hem recordat, també hem tingut Jocs Florals i premis hem guanyat. Hem comprat llibres,  contents tots hem ballat i una rosa ens hem portat.

Ens encanta aquesta festa plena de roses i llibres.

Visca Sant Jordi!!!

Publicat dins de General | 1 comentari

COLÒNIES DE 2n, A LA CONRERIA!!! (6 i 7 d’abril)

El dia 6 vam sortir de l’escola carregats amb la motxilla, moltíssima il·lusió i molts nervis!

Després d’instal·lar-nos a les habitacions vam dinar i, per la tarda, vam fer uns tallers molt interessants en els que vam aprendre coses sobre Àfrica. També vam gaudir d’un sopar africà: arròs amb salsa de cacauet i pollastre rostit…Mmmmm! Estava per llepar-se els dits!

El que no sabíem era que la nit estaria plena de sorpreses, amb el joc de nit i la discoteca!!! Vam ballar tant que alguns de nosaltres, quasi bé, no vam tenir temps de pujar a l’habitació a posar-nos el pijama. Aquella nit, diuen, que vam dormir com angelets!

El matí de divendres el cel ens va saludar amb el seu millor blau. Vam fer una llarga caminada per un GR: vam pujar, vam baixar, vam trobar un refugi i un monestir de monjos silenciosos, vam gaudir d’unes vistes fantàstiques del mar i de Barcelona. També vam construir unes cabanes posant en marxa el nostre enginy i treballant en equip. Ens van quedar senzilles però molt acollidores, alguna decorada, altra amb un hort…

Volem compartir amb vosaltres aquests dos dies inoblidables amb aquestes fotos.

Publicat dins de General, Sortides i Colònies | Deixa un comentari

Pasqua 2017

Amb la pasqua arriba la primavera.

Tot reneix.

L’herba, les flors i fins i tot els animalets neixen quan comença el bon temps.

L’ou és el símbol del naixement i de la vida.

A la classe de religió, a Cicle Inicial, hem pintat Ous de Pasqua.

Bona setmana Santa!!!

I a gaudir de la natura.

Dansa Ara 2017

Dimarts, 4 d’abril de 2017.

Segon torn.

Resultat d'imatges de dansa infantil

Informació per a les famílies de SEGON

El Carnaval a Cicle Inicial

El divendres 24 de febrer hem celebrat el Carnaval a l´Escola Barcelona.

El temps no va acompanyar, i en ploure, vàrem haver de prescindir de la rua que havíem programat al pati de l’escola  amb la visita de  les famílies.

Però, no per aquest motiu es va aturar la rauxa. Vam ballar i desfilar al gimnàs.

I a la tarda: el berenar de xocolata a les classes.

Mireu que bonics estàvem:

Publicat dins de Festes, General | 1 comentari

Jornades Culturals. L’escultura

Aquest any les  Jornades Culturals han tractat l’escultura: l’ art de treballar les tres dimensions en materials diversos.

A Cicle Inicial hem fet cinc tallers  per on anaven treballant els nens de primer i de segon, per grups, segons un ordre establert.

Els motius han estat variats, des de la producció d’obres efímeres, al sorral del pati, amb materials natural i reciclats, a les obres individuals en paper i en plastilina, a les obres col.lectives configurant escultures grans i algunes escultures dinàmiques, amb tota mena de materials de reciclatge a la construcció d’una instal·lació artística amb ampolles de plàstic i papers de colors en la que han participat tots els alumnes de Cicle Inicial.

Algunes d’aquestes mostres són  exposades als passadissos del cicle.