Sant Jordi 2017

Hem celebrat Sant Jordi i la seva llegenda hem recordat, també hem tingut Jocs Florals i premis hem guanyat. Hem comprat llibres,  contents tots hem ballat i una rosa ens hem portat.

Ens encanta aquesta festa plena de roses i llibres.

Visca Sant Jordi!!!

COLÒNIES DE 2n, A LA CONRERIA!!! (6 i 7 d’abril)

El dia 6 vam sortir de l’escola carregats amb la motxilla, moltíssima il·lusió i molts nervis!

Després d’instal·lar-nos a les habitacions vam dinar i, per la tarda, vam fer uns tallers molt interessants en els que vam aprendre coses sobre Àfrica. També vam gaudir d’un sopar africà: arròs amb salsa de cacauet i pollastre rostit…Mmmmm! Estava per llepar-se els dits!

El que no sabíem era que la nit estaria plena de sorpreses, amb el joc de nit i la discoteca!!! Vam ballar tant que alguns de nosaltres, quasi bé, no vam tenir temps de pujar a l’habitació a posar-nos el pijama. Aquella nit, diuen, que vam dormir com angelets!

El matí de divendres el cel ens va saludar amb el seu millor blau. Vam fer una llarga caminada per un GR: vam pujar, vam baixar, vam trobar un refugi i un monestir de monjos silenciosos, vam gaudir d’unes vistes fantàstiques del mar i de Barcelona. També vam construir unes cabanes posant en marxa el nostre enginy i treballant en equip. Ens van quedar senzilles però molt acollidores, alguna decorada, altra amb un hort…

Volem compartir amb vosaltres aquests dos dies inoblidables amb aquestes fotos.

Publicat dins de General, Sortides i Colònies | Deixa un comentari

Pasqua 2017

Amb la pasqua arriba la primavera.

Tot reneix.

L’herba, les flors i fins i tot els animalets neixen quan comença el bon temps.

L’ou és el símbol del naixement i de la vida.

A la classe de religió, a Cicle Inicial, hem pintat Ous de Pasqua.

Bona setmana Santa!!!

I a gaudir de la natura.

Publicat dins de General | 1 comentari

Anem al Liceu de Barcelona!

Els nens i nenes de primer enguany hem tingut la gran sort de poder anar al Liceu a veure l’espectacle “Els músics de Bremen.”  Ens va encantar el musical i també estar dins d’aquest especial teatre, vermell, daurat i ple de llumetes. Tots estaven merevellats!

Després vam anar a passar el dia al parc de la Ciutadella, ens vam estirar a l’herba verda i vam veure gent molt divertida. Ens va agradar molt passejar per aquest parc i pujar dalt de la gran font i veure la gran cascada.

Va ser un dia radiant, primaveral i ple d’emocions!!!

Llops i Ratpenats

Publicat dins de General | 1 comentari

Dansa Ara 2017

Dimarts, 4 d’abril de 2017.

Segon torn.

Resultat d'imatges de dansa infantil

Informació per a les famílies de SEGON

El Carnaval a Cicle Inicial

El divendres 24 de febrer hem celebrat el Carnaval a l´Escola Barcelona.

El temps no va acompanyar, i en ploure, vàrem haver de prescindir de la rua que havíem programat al pati de l’escola  amb la visita de  les famílies.

Però, no per aquest motiu es va aturar la rauxa. Vam ballar i desfilar al gimnàs.

I a la tarda: el berenar de xocolata a les classes.

Mireu que bonics estàvem:

Publicat dins de Festes, General | 1 comentari

Jornades Culturals. L’escultura

Aquest any les  Jornades Culturals han tractat l’escultura: l’ art de treballar les tres dimensions en materials diversos.

A Cicle Inicial hem fet cinc tallers  per on anaven treballant els nens de primer i de segon, per grups, segons un ordre establert.

Els motius han estat variats, des de la producció d’obres efímeres, al sorral del pati, amb materials natural i reciclats, a les obres individuals en paper i en plastilina, a les obres col.lectives configurant escultures grans i algunes escultures dinàmiques, amb tota mena de materials de reciclatge a la construcció d’una instal·lació artística amb ampolles de plàstic i papers de colors en la que han participat tots els alumnes de Cicle Inicial.

Algunes d’aquestes mostres són  exposades als passadissos del cicle.

A CICLE INICIAL FEM ROBÒTICA

imagen-150 imagen-154 imagen-157 imagen-158 imagen-163 imagen-164 imagen-165 imagen-167 imagen-169 imagen-170 imagen-131 imagen-133 imagen-134 imagen-136L’última setmana de gener els nenes i les nenes de tota l’escola hem estat aprenent tot fent robòtica. De forma lúdica ens hem iniciat en el llenguatge de la programació utilitzant el Bee Bot, endavant, recula, gira a la dreta, gira a l’esquerra,  començar i esborrar.

Si ho hem fet bé arribem a l’objectiu! Ha estat un bon  treball en equip!

També hem utilitzat els Ipad per anar programant i cada  cop una mica més difícil!

Aquí us deixem unes imatges!

beebot

Publicat dins de General, TIC Robòtica | Deixa un comentari

Juguem junts!

El dilluns a la tarda vàrem compartir les joguines de Nadal.
Quina tarda tan divertida!
Hi havia joguines de tota mena,
va ser un plaer jugar tots junts.
Aquí tenim el record d’una meravellosa tarda.

La màgia del TIÓ

Com cada desembre, el nostre estimat Tió ens omple d’alegría amb la seva simpàtica presència. Aquí teniu el record d’un dia ple de màgia abans de començar les nostres vacances d’hivern.
Us desitgem un molt Bon Any!
Nens, nenes i mestres del Cicle Inicial

Publicat dins de General | 2 comentaris