COLÒNIES A 2n DE CI

Entre tots, pares, alumnes i mestres, hem viscut amb il·lusió aquestes colònies.
Un moment important va ser l’arribada a la casa, quan els nens i nenes, tot llegint uns cartells, van buscar la seva habitació i es van instal·lar.
La tarda del dijous va ser genial! Camina que caminaràs, cap a la platja a fer jocs i a buscar petxines.
A la nit, amb les llanternes, vam trobar el tresor del Pirata! Dins la foscor les llumetes es movien amunt i avall. Va ser un moment màgic.
Divendres al matí, tot jugant, vam aprendre coses d’animals que viuen al mar Mediterrani. Quins aquaris més fantàstics!
Petits incidents també en vam tenir. La febre ens va visitar, però res, teníem xarop. Algú es va marejar a la tornada; són coses que passen. Jaquetes, gorres, mig pijama… es van perdre, cap problema. L’Encarna i la Núria ho resolíem. Passat vacances repartirem algunes coses perdudes.
Són moments de conviure, de compartir, de guanyar autonomia… en definitiva una vivència que ajuda a créixer.
Volem donar les gràcies als pares i mares per la vostra col·laboració.
Aquí teniu unes imatges! Estan guapíssims/es!

DANSA ARA 2015

Hola famílies de segon,

aquí teniu unes diapositives relacionades amb l’activitat Dansa Ara, que tindrà lloc el proper 14 d’abril al Palau Sant Jordi.

Quant a les entrades, haureu de fer arribar a les tutores una nota escrita amb el nom de l’alumne i el nombre d’entrades de les quals voleu disposar.
Aquestes, no tenen cap cost per a les famílies.

Animeu-vos a venir!

Sortida al MNAC

Els nens i nenes de 1r hem anat al MNAC per treballar el Bestiari Medieval.
Hem comtemplat pintures romàniques que tenien més de 1000 anys on hi havia molts animals reals i fantàstics.
També vàrem fer un taller d’espressió artística on vam crear amb fang animals fantàstics, divertits i especials.
Per acabar el dia vam anar a dinar a l’àntic Jardí Botanic.

Allà vam jugar envoltats de molts arbres, plantes i flors.

Una sortida esplèndida!!!

Vassily Kandinsky a 2n de CI

A Expressió Artística hem estat veient com pintava Kandinsky. Ens hem sorprès de veure com veia les coses, hem entrat en el seu món i hem descobert triangles, molts cercles, quadrats, el Sol, la Lluna, animals fantàstics…
Tothom s’ha entusiasmat fent els seus cercles concèntrics, i els seus animals dins el cel blau.
Al nostre passadís hem muntat una exposició amb tots els treballs.
Aquí podeu veure una petita mostra de les nostres obres!

CARNAVAL 2015

Quin dia tan divertit que vàrem tenir!
Va brillar el sol i tothom disfressat va ballar i saltar. Estaven tots:
ballarines, guerrers , princeses, herois de mons fantàstics, pallassos,
bombers apagant focs, policies despistats, tortugues Ninja i caputxetes,
reines del gel i pirates del Carib, i molts diables de llargues capes.

I a la tarda, amb un ball i pa amb xocolata,
del Carnaval d’aquest any ens vam acomiadar.

Mireu, mireu, quines fotos més divertides!!!

Publicat dins de General | 4s comentaris

“Constelaciones” al Mercat de les Flors

Els nens i nenes de 1r i de P5 hem anat junts a veure l’ espectacle de dansa “CONSTELACIONES” de la companyia madrilenya Aracaladanza. Ha estat una experiència emocionant, els ballarins i ballarines, inspirats en l’obra de Joan Miró, creaven un món màgic on els colors tenien moviment i l’espai s’omplia de fantasia.
Ha estat una experiència màgica!
MOLTES GRÀCIES, ARACALADANZA!!!

DESCOBRIM L’ANTIC EGIPTE

Els nens i nenes de 1r hem viatjat a l’antic Egipte i hem descobert
un munt de coses interessants. Ens ha agradat molt la seva forma de dibuixar i de pintar la figura humana,
per això hem decidit fer el nostre autorretrat a l’estil egipci. Mireu quins ulls tan impressionats que ens hem fet!
Tambe hem creat uns sarcòfags molt colorits i hem escrit el nostre nom amb lletres egipcies.

Us invitem a gaudir d’aquesta colorida mostra.

Cangurs i Tigres

Compartint Joguines!

Els nens i les nenes del Cicle Inicial hem tingut una tarda de joc.
Hem compartit les nostres joguines dels Reis amb els companys i hem gaudit moltíssim.
Les aules han estat un espai de joc lliure, on nosaltres i les nostres joguines,
hem estat els protagonistes.
Compartim amb vosaltres el record d’una tarda molt divertida.

Feliç 2015!!!

La festa del Tió

Els nens i nenes del Cicle Inicial
hem fet la festa del Tió amb molta il·lusió.
Hem cantat cançons, hem ballat i el Tió ens ha cagat piruletes i baldufes,
de tots colors.
Molt Bones Festes!!!
El Cicle Inicial

ELS TREBALLS DE L’HORT A 2n

Aquest primer trimestre hem tingut feina. Primer hem tret les males herbes i hem remenat la terra. Després un grup ha plantat enciams (planter) i l’altre grup ha sembrat alls.
Quinzenalment hem fet observacions i hem anotat el que hem anat veient. Ha plogut molt i no hem regat gaire.
Us deixem unes imatges, esperem que us agradin!