Avaluació del projecte

Des de l’inici vam tenir clar que volíem donar un pes important en el procés d’avaluació a l’ús de la carpeta d’aprenentatge  que es va utilitzar al llarg de tota la implementació. D’aquest instrument ja us n’hem parlat en un altre article. Per tant els alumnes van intervenir en la seva pròpia avaluació, ja sigui a través de l’autoavaluació o la coavaluació, amb l’ús de bases d’orientació i rúbriques. A tall d’exemple, us deixem aquí la rúbrica utilitzada durant la representació teatral d’Empúries:

Rúbrica representació teatral

El professorat també ha utilitzat l’avaluació formativa però sempre amb la voluntat de regular les dificultats i errors que sorgeixen en tot procés d’aprenentatge. També s’ha utilitzat l’avaluació qualificadora més clàssica.

El nostre centre aposta per l’ús intensiu de les eines digitals i al llarg del procés d’implementació del projecte ROMA sempre s’han penjat les tasques a fer a través de l’eina Google Classroom:

A través d’aquesta eina digital va haver-hi un feedback continu entre l’alumnat i el professorat.