«Ens cuidem». Producte final (Escola Mogent)

Els alumnes de P4 i P5 han elaborat els cartells per difondre les 3 jornades d’exposició, dues a l’escola i una pel poble. Els de P3 han estat els encarregats de repartir els cartells i informar als ciutadans.

Els alumnes de Cicle Inicial han pensat uns menús saludables i han creat uns tríptics per repartir entre els assistents a l’exposició a l’escola.

Els alumnes de Cicle Mitjà han elaborat uns murals amb els resultats de l’anàlisi de dades recollides, amb informació i gràfiques sobre el consum d’aigua i el seu malbaratament a l’escola durant una setmana.

Els alumnes de Cicle Superior han ideat i dissenyat unes infografies recollint les dades i conclusions, que els han servit com a suport de les explicacions durant les exposicions.

També s’ha demanat als alumnes que duguin peces, objectes o estris que tinguin a casa en desús, per tal de donar-los una nova vida en un taller de la mà de l’artista roquerola Glòria Giménez per crear diferents escultures efímeres.

S’han rebut més de 150 peces, de tot tipus, cadascuna acompanyada de la seva petita història!

Aquest és el resultat dels tallers de creació escultòrica que han realitzat els alumnes de tots els cursos, en grups internivells: