Millorem la difusió i avaluació

Ens podem canviar la sang?” és la pregunta guia del projecte i sorgeix després d’una analítica a un alumne.

Com a producte final hauran d’elaborar una revista científica que es difondrà a la web del centre, a les aules de l’escola i al CAP del municipi. També hauran de fer una exposició oral a diferents grups del centre (Cicle Inicial i Cicle Mitjà).

És un projecte que incorpora els contextos reals  de conèixer quin grup sanguini tenen, el seu carnet de salut, comprendre l’analítica i on l’experta serà la pediatra de la gran majoria d’ells.

Incorpora continguts integrats de diverses àrees i àmbits (digital, lingüístic, d’educació física i aprendre a aprendre) i recollim la programació amb el model 2.0.

A nivell de professorat focalitzem l’atenció en l’apartat de difusió i d’avaluació, tot incorporant diferents instruments que hem estat  treballant en les sessions d’equip impulsor i recollint la programació del projecte amb el model 2.0 per valorar quin ús en fem en els projectes posteriors. Aquest és el nostre segon any a la xarxa i volem potenciar la reflexió global d’escola sobre l’avaluació (com avaluem a l’escola, què mantenim, què afegim, amb l’alumne com a eix, i com instrument nostre de millora i aprenentatge).