LA NOSTRA ESCOLA

L’escola Maria Garcia Cabanes és un centre d’una línia amb 201 alumnes i 16 mestres.

Aquest curs és el segon que formem part de la Xarxa de Competències Bàsiques i, actualment, som nou els docents que integrem l’equip impulsor: dos de cicle mitjà, un de cicle inicial, tres de cicle superior, un d’educació infantil, un de música i un d’anglès.

La nostra escola sempre ha realitzat un projecte cada curs a nivell de centre; de vegades, coincidíem amb el tema i de vegades, no; però sempre s’hi ha treballat.

Aquest curs, vam decidir que faríem el projecte de LO NOSTRE RIU, ja que és molt l’alumnat que el desconeix i pensem que treballar-lo serà una bona manera d’apropar-los-el.

A diferència dels altres anys, aquest cop hem decidit que cada classe aniria treballant diferents continguts des de l’aula i, al maig, dedicaríem una setmana en exclusiva a realitzar activitats relacionades amb allò que s’haurà anat adquirint poc a poc. És per aquest motiu que desapareixeran els horaris, ens distribuirem les activitats a fer i organitzarem els diferents espais i mestres de l’escola.