Al final de cada sessió hem posat en comú els resultats amb els alumnes i ho hem representat visualment en un plafó. D’aquesta manera queden recollits els objectius. El plafó, està situat al vestíbul de cicle inicial de manera que els alumnes ho veuen i s’aturen sovint a llegir-ho.
Per a l’avaluació final s’ha fet amb tot el grup classe una sessió on s’han tret conclusions de com ha anat i què s’ha fet al llarg de totes les sessions. La mestra ha anat preguntant als alumnes aspectes treballats per anar avaluant el grau de coneixement de cada alumnes. També s’ha fet un recull de tots els reptes i què ha fet cada grup.
Autoavaluació grup impulsor
Com a grup impulsor hem fet una sessió on cada grup ha explicat el desenvolupament del projecte a l’aula. Hem fet un recull de dificultats sorgides durant la implementació del projecte i una autoavaluació del nivell d’implicació de cada membre.
Queda pendent traspassar les conclusions i les propostes de millora a la resta del claustre per a la implementació de projectes de cara al curs vinent.
De totes maneres cada projecte queda recollit per escrit en unes carpetes per a que els tutors del curs vinent tinguin material per començar a treballar.