AVALUACIÓ
En aquesta fase del projecte hem utilitzat diferents instruments i tipus d’avaluació per al següents parts del projecte:
- Seguiment dels càrrecs d’equip: autoavaluació i coavaluació mitjançant una graella que han completant dia a dia.
- Treball en equip: mitjançant una rúbrica l’alumnat ha fet autoavaluació i coavaluació del treball cooperatiu.
- Procés d’aprenentatge: cada alumne, a més, ha fet un seguiment del seu procés d’aprenentatge, des del principi fins el final, mitjançant el portafoli. També s’ha autoavaluat el resultat del seu portafoli mitjançant uns criteris i indicadors consensuats prèviament.
- Productes finals: hem fet l’avaluació dels productes finals mitjançant rúbriques.
- Avaluació inicial: parteix del interessos de l’alumnat i ho valorem gràcies a la fase del què sabem i què volem saber.
- Avaluació formativa o contínua: a través de l’observació diària, de les ajudes que hem proporcionat a l’alumnat i també mitjançant alguns instruments com pot ser la graella de seguiment de càrrecs.
- Avaluació final: un cop acabat el projecte hem valorat tot el procés de forma global avaluant el treball en equip, els productes finals i el portafoli.
RÚBRICA PER AVALUAR ELS DIBUIXOS
RÚBRICA AVALUACIÓ PORTAFOLI_PROFES