Del 4 de maig al 8 de maig hem repartit als grups les pautes de treball, les graelles de càrrecs i responsabilitats, i les rúbriques de coavaluació.
Hem comentat com treballarem, destacant la importància de definir els càrrecs i les responsabilitats, quan es fa un treball col•laboratiu. En aquesta sessió han triat el/la coordinador/a, el/la secretari/a i el que farà cada membre del grup. Ho han apuntat a la graella corresponent i ho han signat.
Tots seguit, han fet l’autoinscripció al curs del Moodle “Gimcana històrica” i han consultat la informació i documentació que tenen per a fer les proves.
En els últims 10 minuts, el/la secretari/a i un membre de cada grup han omplit la rubrica de coavaluació.