Anem per parts: comencem!

A principi de curs, els alumnes de l’escola Maria Garcia Cabanes mostraven curiositat i interés pel circ a causa de la instal·lació del Circ Raluy en poblacions veïnes.

Aquest circ té arrels aldeanes i molts dels familiars de l’alumnat han estudiat amb alguns dels seus membres i, per tant, hi ha una vinculació especial amb el nostre poble.

Arrel d’això, els mestres vam plantejar el repte d’organitzar, conjuntament amb els alumnes, el festival de final de curs al voltant de la idea del circ. Això suposa una motivació afegida per part dels nostres alumnes i una excusa per treballar de manera més conscient competències i habilitats com l’autonomia personal, la iniciativa, el treball cooperatiu…

Per començar, les tutores van plantejar a cada grup la pregunta “Com organitzaríeu el festival de final de curs de manera que sembli un circ?” perquè els alumnes fessin una pluja d’idees.

A partir d’aquestes propostes, s’iniciarà el projecte.