ACTUACIONS DEL CURS 2017/18

Al llarg d’aquest curs els alumnes juntament amb les famílies i els mestres han fet les primeres actuacions per transformar al pati en un espai educatiu. En tot moment s’ha tingut en compte la veu dels nens, dels mestres i de les famílies, és dir, en aquest projecte, com ja s’ha esmentat, hi ha hagut implicada tota la comunitat educativa, no tant sols per canviar l’espai en si, sinó també per canviar el concepte pati. Entenent-lo com un espai d’aprenentatge i de recursos didàctics.

Els alumnes amb l’ajuda de tota la comunitat han seguit el pla de ruta necessari per poder iniciar aquests canvis. Sense deixar de banda els aprenentatges implícits per poder realitzar el projecte final. Enquestes, càlculs, planificació, treball en equip-cooperatiu…