AVALUACIÓ I VALORACIONS FINALS

L’equip impulsor ens hem organitzat seguint la guia/ dossier:Com iniciar el treball per projectes”?

Treball per projectes: aprenentatge autèntic”, que ens van facilitar en la formació que reben els coordinadors de la XCB del centre. Hem parat especial atenció en el pas quatre del citat document, ja que ens ha aportat molt debat pedagògic.

Hem debatut intensament de diferents aspectes com ara els interessos que poden tenir els alumnes en el projecte que estem definint, de si hem de pautar o no les tasques, de la confecció d’un dossier del projecte i ,sobretot, de què hauria de ser el producte final del projecte. Aquest últim punt, junt la lliure elecció de la gran majoria de tasques per part de l’alumnat, ens creava certa incertesa i expectació per veure si serien capaços de fer-ho.

Finalment, ens hem llençat i hem pogut comprovar que ha estat un dels punts forts del projecte. Els alumnes han valorat positivament que es fomentés la seva autonomia i llibertat creativa.

Se li va donar molta importància a l’avaluació del projecte. Els acords que es van prendre van acabar de perfilar-se mitjançant l’ajuda i opinió de l’equip docent de tercer- a qui es va presentar el projecte,donat que és el curs on s’implementa el projecte-. Per la realització del pas quatre, ens vam organitzar i dividir els punts entre els 12 membres del grup impulsor, treballant amb parelles i agrupant-nos segons habilitats i afinitats en la temàtica a desenvolupar. Per últim, vam posar en comú els diferents punts de l’apartat 4 i vam fer les rectificacions pertinents.