Què pretenem?

Enguany des de l’Institut Bellvitge ens hem engrescat a refer la proposta de treball dels darrers anys de la matèria Projecte de recerca de 4t d’ESO i donar-li un format més competencial.

Els alumnes de 4t, a final de maig fan una estada de 5 dies a l’Entorn d’aprenentatge el Canigó i la nostra intenció és relacionar el marc i les activitats que aquesta estada ens ofereix amb el projecte de 4t d’ESO.

Pretenem que els alumnes aprofitin l’estada a la Catalunya Nord per interioritzar i donar significat a tots aquells continguts propis de 4t d’ESO i que es treballen des de les diferents matèries (Verdaguer, exil·li, Machado…) al llarg del curs. Volem també que, seguint les caracterítiques que la matèria Projecte de recerca proposa, facin un procés d’investigació sobre un aspecte de la Catalunya Nord que ells hagin triat i el presentin en forma de producte final del projecte.

Alberg