Els mestres que estem intervenint en el projecte ens estem trobant que no sabem com avaluar el projecte degut a que cadascú de nosaltres a final de trimestre haurem d’avaluar les nostres àrees i en aquest moment estem veient el procés de moltes àrees en conjunt.
Ens plantegem que ens podria anar bé omplir el diari curricular per ser conscients de lesàrees i dimensions que estem treballant en el projecte. També ho podem fer servir per compartir amb l’alumnat els aspectes claus que s’avaluaran en el projecte.
A partir d’omplir el diari veiem molt més clar el que estem fent. Al poder marcar el que fas i el que no fas hem vist en quines dimensions hem d’incidir quan no estem fent projecte. Hem vist que treballant d’aquesta manera és molt més natural treballar l’àmbit lingüistic e les tres llengües.
Molta de l’avaluació que estem realitzant és observacional degut a que a la majoria de sessions de projecte hi ha 2 mestres a l’aula, ens es molt senzill anar observant progressos i actituds dels alumnes.
L’objectiu principal del projecte és que l’alumnat millori en la reflexió del seu procés d’aprenentatge, això ens permetre millorar el raonament, l’expressió oral i escrita i reflexionar sobre el treball en equip.