Com organitzem l’alumnat?

Ja estem de ple en l’organització de les tasques i ens cal concretar els equips…aquest és un altre repte per nosaltres. Després de considerar diverses possibilitats ens decidim a demanar l’opinió a l’alumnat: en quin àmbit volen participar?
Per tant, tenint en compte les característiques del nostre alumnat decidim que s’organitzaran equips de 4 membres de caràcter heterogeni i sense tenir en compte el grup classe, de manera que es poden barrejar i triar a qui vulguin. Primer triaran l’àmbit i després els demanarem que triin un company o companya amb qui volen treballar.
I quants alumnes per àmbit? Doncs considerem quin és el volum de feina que cal realitzar, en funció de les peces que calgui catalogar i els temes que cal desenvolupar en els cartells informatius.
En una primera aproximació veiem que és necessari que sigui l’àmbit de projectes el que aglutini més nombre d’alumnes, degut a que el nombre de cartells i catalogacions és major.

Així, el nombre d’alumnes que conformaran cada àmbit queda establert com segueix:
Ámbit de projectes: 26 alumnes
Àmbit de Ciències: 13 alumnes
Àmbit de Llengües: 14 alumnes
Àmbit d’expositors: 15 alumnes
Àmbit web i difusió: 11 alumnes

Cada àmbit inclourà els diferents equips de 3 o 4 membres, els quals establiran normes de funcionament i distribuiran els rols necessaris per poder funcionar: portanveu, secretari, documentalista i encarregat d’imatge.
Malgrat tot, cada equip pot decidir com organitzar la feina i quins responsables crear. Només han de complir una norma: cadascú ha d’assumir la responsabilitat assignada amb responsabilitat per garantir que la tasca d’equip funciona.

Equip d'expositors

Equip d’expositors

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *