Matemàtics

Des del departament de matemàtiques la tasca del projecte que han realitzat els alumnes ha estat un  estudi sobre matemàtics reconeguts.

La tasca ha estat pensada perquè els alumnes de 1r ESO potenciïn les seves destreses amb les TIC.  Han disposat d’una guia detallada de com han de presentar la feina. En aquesta es detalla el format i l’estructura del cos per que puguin familiaritzar-se  amb aquestes característiques típiques en qualsevol tasca docent.

GUIA TASCA HISTÒRIA DE LA MATEMÀTICA

Degut a que la informació  que han hagut de presentar  requereix coneixements matemàtics avançats per entendre-la , només hauran de recopilar aquells aspectes que ells creguin rellevants. L’única restricció és que no podien extreure la informació de Wikipedia.

En finalitzar la tasca han realitzat un dibuix, collage o similar representant algun dels aspectes més destacats del matemàtic  estudiat. Podia ser una fórmula, un retrat o qualsevol dibuix de tipus lliure  adient amb  la informació recopilada.

nou