Plantem albergínies

Aquest trimestre el Cicle Inicial ha de plantar albergínies a l’hort. La Comissió de l’hort va comprar les plantes l’altre dia i cal donar-se presa, ja que estan en torretes molt petites i necessiten ser trasplantades aviat.

Diapositiva40 (640x480)

A l’aula hem explicat el que calia fer i ens organitzem per fer l’activitat aprofitant els grups de classe.

Quan baixem ens trobem que alguns alumnes de Cicle Superior també estan a l’hort arrencant males herbes i plantant en la seva part de l’hort. Comprovem que al nostre tros hi ha una planta de pèsols molt maca començant a donar fruits i que no podem plantar si no preparem el terreny, ja que hi ha algunes plantes per agafar i també males herbes.

Treballem en equip i anem arrencant pastanagues, alguns raves, julivert i sobretot males herbes. Fins i tot han sortit algunes patates que s’havien plantat l’any passat!!!

És una feina feixuga, però entre tots és més agradable poder fer-la.

Diapositiva39 (640x480)

Quan ja tenim l’espai net i amb l’ajut d’una aixada preparem la terra per poder plantar les albergínies. Aleshores, per torn, les anem traient del test i plantant (recordem primer la manera de fer-ho i després ho fan de manera autònoma). Finalment reguem i acordem que caldrà estar més atents que el trimestre passat i baixar més sovint a regar i mirar com estan les plantes.

Diapositiva41 (640x480)

Diapositiva44 (640x480)

Diapositiva43 (640x480)

El millor del dia ha estat poder portar a casa els fruits de la nostra feina a l’hort, tant si val el tamany de les pastanagues, l’important era que ells les havien recollit i sortien ben contents a ensenyar-les als seus pares.

Diapositiva36 (640x480)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *