FEINA D’ ESTIU
Tots els alumnes teniu feina d’ estiu. Aquesta feina és només obligatòria per a tots els que hagueu suspès l’ assignatura (repetidors inclosos). Els treballs d’ estiu d’ anglès puntuen un 10% per a la nota del primer trimestre del curs vinent.
- Els alumnes repetidors i els que han suspès l’ assignatura han de fer 10 activitats sobre els temes que teniu a continuació. El total ha de ser 30. Es lliuraran en un dossier escrit a ma, amb els enunciats i els exercicis copiats integrament, numerats de l’ 1 al 30.
- Present habitual. (10 activitats a escollir)
- Passat simple.(10 activitats a escollir)
- To be. (10 activitats a escollir)
- Què es valorarà:
- 2 punts si hi ha 30 exercicis.
- 2 punts si els exercicis són correctes.
- 2 punts si els exercicis són variats (els dos punts es perden si les activitats són molt pràcticament iguals)
- 1 punt si es veu que els exercicis no s’ han retallat o escurçat.
- 1 punt si els exercicis tenen els enunciats copiats.
- 1 punt si hi ha un color diferent per a enunciats i frases, i un altre de diferent per a les respostes.
- 1 punt si hi ha una portada del treball sense faltes d’ ortografia i amb totes les dades necessàries (curs, data, nom i cognoms…).
- 2 punts si hi ha 30 exercicis.
- Els que heu superat l’ assignatura podeu fer la mateixa feina o bé aquesta altra que es detalla a continuació:
- Llegir un llibre de lectura de lliure elecció (si no el voleu comprar, aneu a la biblioteca Marta Mata, n’ hi ha molts i de molts nivells).
- Fer-ne un resum (menys d’ una pàgina).
- Llegir el resum davant de la webcam de l’ ordinador i enviar l’ arxiu a marcwhitefield@gmail.com abans de l’ inici de curs. El professor s’ encarregarà de fer-li arribar al vostre professor d’ anglès del curs vinent.
- Què es valorarà:
- 3 punts si es nota que el resum no està fet a partir d’ una traducció informàtica.
- 2 punts si el resum no es fa ni massa llarg ni massa curt.
- 2 punts si el resum té una estructura reconeixible: 1) Per què he escollit aquest llibre? 2) Resum de la narració; 3) valoració de la lectura (per exemple: m’ agradat? el recomanaria? què he après…)
- 1 punts si la lectura es fa d’ una manera poc monòtona.
- 1 punt si es pot veure esforç cuidar la pronunciació.
- 1 punts si se sent bé la veu en l’ enregistrament.