Proves Cangur 2015

Com és tradicional, el passat 19 de Març, es van celebrar les proves Cangur. La participació va ser elevada tal i com demostra la fotografia:

IMG_2904Volem agrair a tots els alumnes la seva participació i interès. Tal com és tradicional es farà repartiment de premis als alumnes millor classificats de cada nivell, durant la diada de Sant Jordi.

Estadística, Rubik i joc del 15

El curs passat vam participar amb un projecte iniciat a l’institut IES Montgròs de Sant Pere de Ribes on, a través d’aprendre a fer el cub de Rubik, s’intentava també treballar les matemàtiques.

Les alumnes de 2n de Bat Raquel Badenas, Naomi Muñoz i Paula Esteban (gravació i edició del video) han realitzat un treball estadístic amb les dades obtingudes dels alumnes de l’IES Montgròs i del nostre.

Aquí el teniu:

Estadística i cub de Rubik from Lurdes on Vimeo.

Per la seva banda els alumnes de l’institut de Sant Pere de Ribes han fet també un video que presenta tota la feina feta el curs passat. Han tingut la generositat de posar-hi la nostra col·laboració. GRÀCIES IES MONTGRÒS!

La màgia d’un cub de Rubik. from INS MONTGRÒS on Vimeo.

El joc del 2048 i l’Aualé

Hem afegit a l’apartat de JOCS dos jocs altament adictius!

El primer és el joc de l’aualé, un joc d’estratègia en el que heu de jugar amb un contrincant per aconseguir les peces repartides.

l joc del 2048 consisteix en ajuntar números iguals per anar doblant el seu valor fins aconseguir el valor de 2048!