Ei…! radiofònics!

Bona tarda!

Com sabeu aquest matí hem estat a la ràdio i hem après molt! Ens han ensenyat la redacció, l’aula d’elaboració dels informatius i notícies d’esport, l’estudi de gravació i l’habitació dels ordinadors i discs durs. Hem vist als periodistes treballant en directe! i després de tot ens han donat l’oportunitat de gravar un programa! Avui, dia 14 d’octubre a les 20.00 hores al dial 91.0 podreu escoltar l’eixerida i desperta classe dels Barba Blanca, i dilluns dia 20 d’octubre a les 20.00 hores també podreu escoltar als Apagallums amb somriures i bon rotllo! Us deixem una aportació gràfica de la nostra petita aventura d’avui!

Gràcies al Miquel Giménez i al seu equip! Ens han cuidat d’allò més bé!

PROGRAMA DIGUES COM! (COMRÀDIO)

CLICA PER ESCOLTAR ELS BARBA BLANCA

radio-1.JPGradio2.JPGradio3.JPGradio4.JPGradio5.JPGradio6.JPGradio7.JPGradio8.JPG

radio9.JPGradio10.JPGradio11.JPGradio12.JPG

radio13.JPGradio14.JPG

18 thoughts on “Ei…! radiofònics!

1. Lali

Hola, avui no us podré escoltar, snif.,però segur que les vostres tutores trobaran la manera de penjar en el bloc la gravació. Dilluns 20 d’octubre ja ho tinc anotat a l’agenda. Ja m’explicareu la vostra experiència.
    Petonets radiofònics.

Hola, les fotos son molt maques aquesta tarde hem escoltat als nens i profes parlar, ha estat molt bé,el Aaron lo ha passat genial la propera vegada a la tele.
    petons.

3. RAFI

Hola, la experiencia ha sido muy buena, a Irene por lo menos le ha gustado mucho,la proxima vez haber si pueden participar todos los 2º, es una pena que no hallan podido ir todos.
    Besitos

Hola, el primer que he de dir és que la sortida li va agradar molt al Yago, està encantat d’haver parlat a la ràdio. Jo he de dir que no ho estic tant. Arrel de l’excursió d’ahir no me puc estar de fer una reflexió. Tenen uns nens més drets que d’altres?. Si una situació ens sembla injusta la forma d’actuar és fent doblement una injustícia?. És així com volem coeducar?. El camí es fa cada dia, en cada actuació, no serveix només un bonic projecte de centre, s’ha de treballar el dia a dia.

5. Olga i Maribel

Bona tarda Rafi,
    parlant amb l´Elena (subdirectora del programa) hem aconseguit tornar a la ràdio amb la resta del nens i nenes que no han pogut assistir.
    Vinga animeu-vos a participar, l´experiència es molt bona.

Un petonet famílies.

6. Aleix

Ahir mo vaig pasar molt bé a la rádio llastima que el meu Pare no ba arribar a temps. El dilluns u escoltarem per la rádio.

7. Gracy y Eva

La experiencia de la radio va esta molt bè, els nens van arribar encantats i molt sorpresos del locutor…
    pero hem de dir que estem totalment d´acord amb lo que diu la Dori, mes que res perquè segur que tots tenian ganas de tenir la experiencia i malaugradament degut a unes normes que van acepta els pares no va ser posible.
    Fareu les mateixes condicions per als nens que faltan ?

8. bernat

holaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! va valer la pena fer festa per poder anar a la radio amb el bernat, m´ho vaig passar molt be i un subgeriment continueu aixi i feu mes coses per poder disfrutar activitats amb els nens.
    graciessssssssssssss.

9. Aaron

Hola estic molt content de anar a la radio amb el papa i els meus amics,m’agradaria anar una altre vegada amb la mama
    i estare molt content.
    petonts Olga Maribel i amics.

10. Olga:

Hola Gracy i Eva,
    Quan ens convidem hem d´acceptar les condicions, si la propera vegada les condicions son les mateixes, es respectaran. Pensem que hem de valorar molt positivament l´experiència dels nens, els pares i les mestres a la ràdio i animar a la resta de famílies a participar la propera vegada.
    Petonets

Hola Carmen (mare Bernat)! T’agraïm els teus ànims i el teu agraïment. La veritat és que mai plou a gust de tothom, però nosaltres fem les coses de tot cor, amb ànims d’innovació i creativitat i sense cap mala intenció.

12. Olga i Maribel

Aleix i Aaron! Ja vam veure les vostres carones a la ràdio! semblàveu, com deia el Miquel, galans de cinema!

Hola, potser el meu comentari no ha estat massa encertat, però penso el que vaig escriure. Si us he ofès, Maribel i Olga, us demano disculpes. Mai he pensat que ho vau fer amb mala intenció, sinó tot el contrari. Crec que sou magnífiques educadores, que us impliqueu al màxim amb els nens i intenteu educar-los amb tots els recursos que teniu a l’abast. Només que de vegades les coses no surten com un pensa i hem de ser conscients perquè no es torni a repetir. Això ens fa, a tothom, ser millor , i per això torno a dir-vos que ho sento si us he ofès. Maribel, no m’imagino altra mestra millor pel meu fill.

14. Olga i Maribel

Okis Dori,…doncs nosaltres ens aplicarem aquesta frase del gran filòsof i escriptor francés Voltaire (1694-1778):
    “Hay alguien tan inteligente que aprende de la experiencia de los demás”. Amb les vostres aportacions anem aprenent cada dia més!Gràcies!

15. Mar

Hola,
    estoy de acuerdo con el comentario de Dori y tambien con el vuestro Olga y Maribel pero creo que quedo muy claro un adulto por niño.¿Porque algunos padres no hicieron caso? Mi hijo a sido uno de los que se ha quedado sin ir ¿Podria haver ido con algun otro padre? Gracias.

16. saray i alex

hos va agradar a mi m’agradaria anar amb vosaltres pero ho feu millor que yo.la presentacio i tot