Daily Archives: 2 octubre 2008

Ei…. tens alguna coseta per explicar-nos? Vols venir a l’escola?

Bonjour!

Famílies, amb aquest projecte que engeguem que durarà tot el curs, pretenem que vosaltres, sí, vosaltres! vingueu a l’escola a explicar-nos allò que creieu que podria interessar als infants. Podeu explicar la vostra professió, algun tema de Medi, o… inclús un conte! Estarem encantats amb la vostra assistència, volem aprendre de i amb vosaltres!! Ah! sen’s oblidava… poden venir pares, mares, germans/es, avis i àvies, tiets o tietes, només cal ganes de jugar amb les paraules!

De ben segur que els infants us ho agrairan!

Salut!

isabel_nens_b.jpg

Ei..!!! Que ja tenim delegades de curs!!

Good morning everybody!

Com ja sabeu, el dia de la reunió d’inici de curs vam demanar que un/a pare/mare de cada curs agafés l’encàrrec de ser delegat/da de curs. Les seves tasques es poden resumir a fer d’enllaç entre les tutores-escola i les famílies. A elles els hi podeu fer arribar, de forma general, totes aquelles aportacions, noves idees, comentaris que volgueu que ens els facin arribar.

Delegada 2ºA : Úrsula Sánchez (mare Aleix Bertrán)

Delegada 2ºB : Balbina Pérez (mare Elena Moya)

Moltes gràcies delegades per la vostra disposició!

gracies.jpg

Lluita a favor de la fruita!!

Bon dia famílies!

Ahir va començar la campanya de la bona alimentació. La nostra proposta és que al menys, un dia a la setmana, els dimecres, els infants portin a l’escola fruita per esmorzar. “FRUITA SANA UN COP PER SETMANA!” és la nostra dita. Ahir,… 12 nens i nenes dels 50 que som se’n van oblidar…. vinga famílies esgresqueu els infants i recordeu que PER ESTAR SA, S’HA DE MENJAR SA!

Gràcies!!

Tutores de segon