No és un adéu, és un hola per sempre!!

Estimats nens i nenes, papes i mames, us volem escriure unes paraules, sinceres i plenes d’emoció.

És fàcil de recordar -mai no l’oblidarem- aquell dia de setembre de 2006, quan vareu començar primer. Molts de vosaltres trepitjàveu l’edifici de Primària per primera vegada. Amb cares d’espant, carregats de llibres,… A molts us va cridar l’atenció que us barregessin en classes diferents, recordeu que no us separaven dels amics, sinó que us acostaven a uns de nous. Junts hem aprés a treballar en equip.

Al llarg d’aquests dos anys, han estat moltes les hores que hem passat junts: hores de jocs, de diversió, d’aprendre, de viure, molts bons moments inoblidables. Totes aquestes vivències ens han servit per conèixer-nos, estimar-nos, respectar-nos i ajudar-nos, molt, moltíssim diríem nosaltres.

Apagallums, Barba Blanca, sabíem que tard o d’hora aquest conte s’havia d’acabar. Han estat dos anys junts, molts els esforços plegats. Els dos cursos han passat molt de ràpidament. Us volem donar les gràcies pel munt de coses que ens heu donat i ensenyat. Volem dir-vos que us estimem, us trobarem molt a faltar.

També donar les gràcies a les famílies, per confiar en nosaltres, per deixar el més important de les vostres vides a les nostres mans, a la nostra escola. El Roser Capdevila està format per tots i totes pares, mares, infants, conserge, cuineres, netejadores i mestres, i gràcies al suport i lligam de tots podem aconseguir una escola més inclusiva, plena de respecte i activitat educativa.

Hem treballat junts durant aquests dos anys, també entre nosaltres hem aprés els uns dels altres, amb les vostres aportacions al bloc, les entrevistes, i com no…. del “bon dia!” de cada matí.
Tots i totes ja sou part de les nostres vides i ens emportem el millor dels records: les vostres cares de cada matí, les ganes de riure i ballar i els esforços d’aprenentatge.

Recordeu que encara que el cicle inicial acabi aquí, donem pas a un nou repte, un nou curs, ple de noves activitats i boniques emocions. Per finalitzar, un últim consell, disfruteu d’aquest estiu, jugueu molt i divertiu-vos , viviu cada minut i cada segon amb ganes i alegria, llegiu i impregneu-vos de cada lletra i de cada història i deixeu volar la imaginació i la creativitat,  parleu, escolteu , dubteu, pregunteu-vos molts per quès i investigueu, sigueu curiosos i curioses i aprendreu, aprendreu molt

La cultura és la clau de la vida  !!

Olga, Maribel i Leo

3 thoughts on “No és un adéu, és un hola per sempre!!

En aquests dos anys els nostres nens i nenes han après molt, no només acadèmicament, han estat dos anys durs d’aprenentatge i molts canvis emocionals. Esperem que el proper curs estiguin preparats per afrontar nous reptes i nous coneixements. Però sobretot, esperem que entre tots fems d’aquests nens i nenes unes bones persones amb valors que des de casa fomentem, com l’amistat, el respecte, companyerisme, empatia pels altres. Han sigut dos anys de molts canvis, esperem que el proper curs tinguin més sort. BONES VACANCES A TOTS I FINS SETEMBRE, QUE JA COMENCEM TERCEEEEEEEEEEER!

2. OLGA

Hola Úrsula, una vegada més gràcies per compartir el bloc amb nosaltres.
    Tens tota la raó, hem tingut alguns canvis al llarg del Cicle.
    Però valorant la part positiva, destacaria la cohesió de grup, el respecte, el companyerisme, l´alegria, …
    Nosaltres ens emportem un bon record d´aquests dos cursos. Hem donat tot el que hem tingut al nostre abast, hem plorat, patit, lluitat i hem rigut molt amb cada moment que hem viscut al costat dels vostres fill i filles.
    Com ben dius acabem un cicle i comencem tercer. Nosaltres també els volem desitjar el millor i tenim molt clar que al principi els hi costarà una mica, però s´en sortiran “son un gran grup”
    Només desitjar-vos un bon estiu a tots i totes i aprofiteu cada segon del dia per gaudir de l´alegria dels vostres fills i filles.

Gràcies pels teus desitjos. I aquest estiu ens dedicarem a passar llargues estones junts i gaudir-los, que després quan comença l’escola no podem dedicar-nos el temps d’oci que desitjariem. Bon estiu a tu també.