Gràcies per compartir aprenentatge amb nosaltres!

Bon dia blocaires!

Avui, com ja us havíem comentat, la Fina, metgessa de professió i tieta de la Núria, ha vingut a la nostra classe per explicar-nos moltes coses del nostre cos! Hem repassat l’esquelet , els músculs i en concret el cor, ens ha explicat les activitats que afavoreixen que estiguem sans, ens ha respòs preguntes com què passa amb el nostre cor quan fem exercici i que fan els glòbuls vermells per transportar l’oxigen per tot el nostre cos, quina cura hem de tenir amb les dents. Després, ens ha portat material del seu consultori i ens l’ha regalat (pals , xeringues-sense agulla-…), i ens ha ensenyat a envenar un braç i una cama i amb l’estetoscopi hem escoltat el nostre cor!

Ens ho hem passat molt bé i hem resolt molts dubtes que teníem!

Gràcies Fina! Mil petons, cent abraços i un somriure!

Torna sempre que vulguis!

fina.JPGfina-1.JPGfina-2.JPGfina-3.JPG

fina-4.JPGfina-5.JPG

8 thoughts on “Gràcies per compartir aprenentatge amb nosaltres!

Quina forma més interessant d’aprendre! Quants metges/metgesses sortiran entre els “Apagallums” i “Barba Blanca”?.

2. Olga i Maribel

Dori! ens han xivat que tú també ets infermera!! és possible que al llarg del curs vinguis a ensenyar-nos moltes cosetes?

Eps, alumnes de segon, jo també vull aprendre així, d’aquesta forma tant divertida i sobretot aprofitant l’experiència dels nostres familiars.

4. Lali

Hola, és fantàstic poder aprendre i compartir amb les famílies. Com a mare i mestra m’encanta aquesta iniciativa.
    Endavant!!!!

Ho sento, però us han informat malament. No sóc infermera. Treballo a un hospital però la meva professió està relacionada amb la genètica. Em penso que encara són una mica petits per entendre el que faig.

Hola ha vingut el Aaron avui i ens ha fet un masatge a la Ruth i a mí como lo ha explicat el pare del Pablo.
    Que divertit.
    petonets.

7. carla

ma agradat mol que vinges la meva tieta a esplicar coses perque vaix apendra moltes coses hi mu vax pasar molt bé