Daily Archives: 8 octubre 2008

Ep!! apunta…dilluns dia 13 a les 9.00 h!

Bona tarda famílies!

Recordeu el nostre projecte anual dels pares i mares a l’escola? Doncs ja tenim aquí la primera visita! Tenim la sort de rebre a les nostres classes a la tieta de la Núria que és infermera. Ens explicarà molts continguts interessants: com es cura una ferida, per què es trenca un ós, com s’enguixen, … i ens portarà molt material per tocar-lo i veure com treballen les infermeres! Prepareu-vos a casa preguntes o dubtes que voleu que li fem a la Fina!

enfermera.JPG

tirita.jpg Petonets curaners per tots i totes!

Visita dels grans de l’escola!

Hola!

Avui els de cinquè i sisè ens han fet una visita per fer una estadística de les classes de fruita que porten els infants. La Laly i la Lucia no descansen! i volen que els seus nens/es juguin amb les mates i vegin les seves aplicacions a la vida quotidiana. Molt rebé nois i noies!

visita-fruita.JPG