Daily Archives: 27 novembre 2015

TREBALLEM LA NOTÍCIA!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

CLASSE DE LES OLIVES ARBEQUINES I DE LES OLIVES MENYES

PÀRVULS-5 ANYS

TREBALLEM LA NOTÍCIA!

EL XAVI, QUE ÉS PERIODISTA, HA VINGUT A EXPLICAR-NOS LA SEVA PROFESSIÓ.

ENS HEM ORGANITZAT EN GRUPS DE TREBALL I HEM APRÈS A REDACTAR UNA NOTÍCIA.

HA SIGUT UNA EXPERIÈNCIA MOLT POSITIVA!

Quarta Notícia Científica/Mediambiental

Aquest dimecres, els nens i nenes de 6è B ens van informar d’una activitat molt interessant que va tenir lloc aquí mateix, al poble de la Bisbal del Penedès, el passat diumenge: Un mercat d’intercanvi!  Ens van explicar que aquesta iniciativa els hi havia semblat una manera molt profitosa i divertida de reduir els residus que generem i ens van animar a repetir-la aviat.

A sota teniu la notícia i algunes fotos dels nostres reporters:

MERCAT D’INTERCANVI A LA BISBAL DEL PENEDÈS

Aquest passat diumenge dia 22 de novembre, va tenir lloc a la Bisbal, un mercat d’intercanvi de roba, accessoris, sabates  i altres objectes.

L’objectiu d’aquest mercat és fomentar la reutilització de diferents productes per donar un altre ús a aquests objectes que potser llençaríem a la brossa.

El mercat consistia en portar objectes que ja no utilitzes, però que estiguessin en bon estat i, a canvi, agafar gratuïtament altres productes que puguessis necessitar.

Aquí us deixem alguns comentaris d’experiències que van tenir alguns alumnes de l’escola en aquest mercat:

– Maia de 5è B: “Em va semblar molt divertit el fet de provar-me roba extravagant al lavabo.”

– Iker C de 5è B: “Vaig agafar un parc de formigues i dos jocs de la PS3.”

– Alba de 5è B: “El meu germà va agafar unes botes de calaveres. Jo  unes arracades molt boniques de forma de papallones però que pesen molt.”

– Mireia de 6è B: “Li vaig agafar un peluix al meu germà de la seva pel·lícula preferida i li va agradar molt.”