Daily Archives: 20 novembre 2015

Joguines per a les aules

Escola Ull de Vent
La Bisbal del Penedès

Benvolgudes famílies,
S’apropa el final d’any i moltes famílies comencem a endreçar les joguines per fer espai pel que pugui arribar per Nadal. Des de l’escola us volem demanar que ens feu arribar les joguines en bon estat que els vostres fills ja no vulguin. Amb aquestes joguines podrem dotar les aules amb material divers que serveixi per fomentar l’aprenentatge i per JUGAR en majúscules perquè sabem que el joc és el motor de l’aprenentatge i cal potenciar aquest aspecte també a l’escola.
Us donem alguna idea per cicles, però tot el que ens feu arribar serà benvingut sempre que estigui en bon estat.

Infantil (P3, P4 i P5):
Nines i complements (banyeres, roba, pintes…)
Construccions (de fusta, de plàstic…)
Cotxes
Puzles i encaixos

Inicial (1r i 2n):
Construccions (de fusta, Lego…)
Puzles
Jocs de taula

Cicle Mitjà i Superior (3r, 4t, 5è i 6è):
Jocs de taula (monopoly, parxís, escacs…)
Jocs de cartes (uno,…)

Gràcies per la vostra col•laboració.

Els/les mestres

Sorteig LOT NADALENC 6è

Com cada any, els nens i nenes de 6è sortegen un fantàstic LOT NADALENC per finançar-se les colònies de final d’etapa.

Avui estan molt contents, ja que hem rebut els talonaris i, per tant, ja poden començar a vendre les seves butlletes! (Us demanem paciència!  😉 )

Enguany, cada butlleta compta amb 4 números i el donatiu és de 2 euros. Com sempre, es farà en combinació amb les 4 últimes xifres del PRIMER PREMI  del sorteig de la Loteria Nacional, que es celebrarà a Madrid el dia 22 de desembre de 2015.

Els nens i nenes de 6è estan molt agraïts a tots els patrocinadors que han volgut ajudar-los i col·laborar amb ells. Moltes Gràcies a tots!!

Us desitgem molta sort a tots els que vulguin participar de la compra de butlletes!!

Talonari loteria 6è