El Sr. Inventor visita als més petits de l’escola

El senyor inventor ha visitat els més petits de l’escola

En el marc de la setmana cultural d’enguany. Els nens i nenes de P3, P4 i P5 han gaudit força amb les demostracions i han interactuat amb invents d’èpoques passades com la màquina d’escriure o la caldera de vapor, però també amb sensors, xips i processadors molt actuals. El vaixell Pof-Pof, la màquina d’escriure, les plaques fotovoltaiques, els generadors elèctrics i les diverses configuracions del Neuron Inventor Kit de Makeblock han agradat força als/les petits enginyers.

El señor inventor ha visitado a los más pequeños de la escuela, en el marco de la semana cultural de este año. Los niños y niñas de P3, P4 y P5 han disfrutado mucho con las demostraciones y han interactuado con inventos de épocas pasadas como la máquina de escribir o la caldera de vapor, pero también con sensores, chips y procesadores muy actuales. El barco PofPof, la máquina de escribir, las placas fotovoltaicas, los generadores eléctricos y las diversas configuraciones del Neuron Inventor Kit de Makeblock han gustado bastante a los / las pequeños ingenieros.

Mr. Inventor has visited the youngest of the school. The children of P3, P4 and P5 have enjoyed the demonstrations and have interacted with old inventions such as the typewriter or the steam boiler, but also with sensors, chips and current processors. Like the Pof-Pof ship, the typewriter, the photovoltaic panels, the electric generators and the different configurations of the Makeblock Neuron Inventor kit have liked the small engineers.

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.