Tallers Jornades Culturals Tecnologia 2009

Com cada any el departament de Tecnologia proposa uns tallers durant la celebració de les Jornades Culturals del Centre que aquest curs tindran lloc els dies 18,19 i 20 de Febrer.

S´oferiran dos tallers : un de Màscares i un de Collage. Aquests tallers estan pensats per als alumnes de 1r i 2on curs de la ESO.

 El taller de Màscares, que ja fa molts any que es duu a terme,  consisteix en confeccionar una màscara d´un personatge conegut ( Bart Simpson ) utilitzant materials plàstics, cola i pintures.També apendrem a utilitzar l´emmotlladora de buit del taller de tecnologia. El nombre de places és de 16.

Pel que fa al taller de Collage es tracta de fer-ne un utilitzant retalls de fustes de tota mena, cola i pintures. Podeu deixar volar la vostra imaginació i construir el que voleu. El nombre de places per aquest taller també és de 16.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *