Author Archives: jcarras9

Tallers de robòts Enginycat! 2010

engin

L’Aula de Robòtica Enginycat és una activitat que té com a objectiu principal atreure més estudiants als estudis universitaris en els àmbits de les ciències experimentals i les enginyeries.

En els tallers de robòtica, basats en la tecnologia i metodologia del centre de robòtica LEGO® Education Center, els estudiants aprenen a dissenyar, programar i engegar robots en espais equipats amb mobiliari i equipament LEGO especialment dissenyat per a motivar-los. Els tallers equipen als estudiants amb les eines necessàries per a la resolució de problemes en les àrees de comunicació, treball en equip, creativitat i innovació.

Aquesta activitat s’ha adreçat als alumnes de 2on i 3er curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO), donat que són els dos últims cursos generalistes abans que els alumnes escullin les assignatures optatives.

Aquest any es realitzarà al nostre institut , els dies 22 i 23 de Febrer. Per als alumnes de 2on i 3er de la ESO.